Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Galdera Ohikoenak

Preguntas generales

A continuación, se ofrecen las respuestas a aquellas consultas más frecuentes referidas a la Sede Electrónica de la Seguridad Social.Acceso al Buzón de Consultas de la Seguridad Social

Si no encuentra lo que buscaba, formule su propia consulta.

  1. . Nori zuzenduta dago?
  2. . Zer da Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoa?
  3. . Zein zerbitzu edo izapide erabili ditzaket?
  4. . Segurua al da Egoitzako zerbitzuak erabiltzea?
  5. . Noiz erabili dezaket Egoitza Elektronikoa?
  6. . Zein data eta ordu hartzen dira erreferentzia bezala epeak kontatzeko?
  7. . Egoitzan egiten diren izapideek eta aurrez aurre egindakoek balio bera al dute?
  8. . Nola eduki dezaket egoitzaren nobedadeen berri?
  9. . Zer da Eskaeren Erregistro Elektronikoa?
  10. . Nola sar naiteke Erregistro Elektronikoaren bitartez egin daitezkeen izapideetan?
  11. . Nola jakin dezaket Gizarte Segurantzarekin ditudan kotizazioak?
  12. . Zer da sinadura elektronikoa?
  13. . Gizarte Segurantzak igorritako zein dokumentu egiazta daitezke sinadurak eta ziurtagiriak Egiaztatzeko zerbitzuaren bidez?
  14. . Gizarte Segurantzak igorritako zein PDF dokumentu egiaztatu daitezke Hatz-marka bidez txostenak egiaztatzeko zerbitzuarekin?
  15. . Zer da CEA kodea eta nola egiaztatu dezaket dokumentu baten egiazkotasuna kode hori erabilita?
  16. . Zergatik ezin ditzaket SMS zerbitzuak erabili?
  17. . Lan-bizitzaren txostena ziurtagiri digitalik gabe eskatzerakoan zergatik ez dut nire helbidean jasotzen?
  18. . Autonomo gisa alta/baja eman al dezaket?
  19. . Nola jakin dezaket izapide bat behar bezala burutu den edo ez?
  20. . Etxeko langilearen alta/baja eman edo datuak aldatu al ditzaket?
  21. . Egoitzan SILCON ziurtagiriaren desagerpenari buruzko
Complementary Content
${loading}