Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Verificació d’integritat de document amb codi CEA < Tornar

Comprovació de la veracitat d’un document imprès amb Codi Electrònic d’Autenticitat (Codi CEA).

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A ciutadans i, en general, a tot receptor que tingui un document imprès amb CEA.

Què permet fer

El servei de Verificació d’Integritat de Documents proporciona un mecanisme per comprovar la veracitat d’un document imprès en paper emès per la Seguretat Social, d’acord amb la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Actualment, aquesta verificació està disponible, entre d'altres, per al certificat de justificant de recepció de notificacions telemàtiques.

Permet accedir sense autenticació per verificar visualment un document imprès, generat per la Seguretat Social, basat en Codi Electrònic d’Autenticitat (Codi CEA).

Cal tenir en compte

Si feu la consulta des del vostre treball, sota una xarxa/intranet, pot sorgir puntualment alguna incidència en fer la comprovació; en aquest cas, accediu al servei següent:

Què es necessita per fer-ho

Document amb codi CEA.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Complementary Content
${loading}