Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

CEA kodea duen dokumentuaren osotasuna egiaztatzea < Itzuli

Benetakotasun-kode elektronikoa (CEA kodea) duen dokumentu inprimatu baten egiazkotasuna egiaztatzea.

Izapide honi buruz

Norentzat:

Herritarrak eta, oro har, CEArekin inprimatutako dokumentu bat duten hartzaile guztiak.

Zer ahalbidetzen du:

Dokumentuen osotasuna egiaztatzeko zerbitzuak mekanismo bat ematen du Gizarte Segurantzak paperean inprimatutako dokumentu baten egiazkotasuna egiaztatzeko, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen 39/2015 Legearen arabera. Gaur egun, besteak beste, jakinarazpen telematikoen hartu-agiriaren ziurtagirirako dago erabilgarri egiaztagiri hori.

Aukera ematen du autentifikaziorik gabe sartzeko, Gizarte Segurantzak sortutako dokumentu inprimatu bat bisualki egiaztatzeko, Autentikotasun Kode Elektronikoan (CEA kodea) oinarrituta.

Kontuan hartzekoak

Kontsulta zure lanetik egiten bada, sare/intranet baten pean, noizean behin gorabeheraren bat sor daiteke egiaztapena egitean, eta kasu horietan zerbitzu honetara jo dezakezu:

Zer behar da hori gauzatzeko

CEA kodea duen dokumentua.

Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.

Erantsitako dokumentazioa
Erantsitako dokumentazioa
dokumentuaren izena Argitalpen data
Dokumentuen Zuzentasuna Egiaztatzeko Zerbitzuaren erabilera argibideak. (PDF, 925 Kb) 10/07/2025
Complementary Content
${loading}