Cookie-ei buruzko informazio garrantzitsua
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Benetakotasun-kode elektronikoa (CEA kodea) duen dokumentu inprimatu baten egiazkotasuna egiaztatzea.
Herritarrak eta, oro har, CEArekin inprimatutako dokumentu bat duten hartzaile guztiak.
Dokumentuen osotasuna egiaztatzeko zerbitzuak mekanismo bat ematen du Gizarte Segurantzak paperean inprimatutako dokumentu baten egiazkotasuna egiaztatzeko, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen 39/2015 Legearen arabera. Gaur egun, besteak beste, jakinarazpen telematikoen hartu-agiriaren ziurtagirirako dago erabilgarri egiaztagiri hori.
Aukera ematen du autentifikaziorik gabe sartzeko, Gizarte Segurantzak sortutako dokumentu inprimatu bat bisualki egiaztatzeko, Autentikotasun Kode Elektronikoan (CEA kodea) oinarrituta.
Kontsulta zure lanetik egiten bada, sare/intranet baten pean, noizean behin gorabeheraren bat sor daiteke egiaztapena egitean, eta kasu horietan zerbitzu honetara jo dezakezu:
CEA kodea duen dokumentua.
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.
dokumentuaren izena | Argitalpen data |
---|---|
Dokumentuen Zuzentasuna Egiaztatzeko Zerbitzuaren erabilera argibideak. (PDF, 925 Kb) | 10/07/2025 |