Cookie-ei buruzko informazio garrantzitsua
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Autentikotasun Kode Elektronikoekin (CEA kodeak) inprimatutako dokumentuen egiazkotasuna frogatzea.
Hiritarrak eta orokorrean dokumentua CEArekin inprimatuta duen edozein hartzaile.
Dokumentuen Zuzentasuna Egiaztatzeko zerbitzuak Gizarte Segurantzak igorri dituen inprimatutako dokumentuen egiazkotasuna frogatzeko mekanismoa ahalbidetzen du, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 39/2015 legeari jarraiki. Gaur egun, besteak beste, jakinarazpen telematikoen hartu-agiriaren ziurtagirirako dago erabilgarri egiaztagiri hori.
Gizarte Segurantzako Egoitza Elektronikoan sartzen diren erabiltzaileei, horrek sortutako eta Autentikotasun Kode Elektronikoetan (CEA kodeak) oinarrituta dauden inprimatutako dokumentuak egiaztatzea ahalbidetzen die.
Dokumentua CEA kodearekin.
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.
dokumentuaren izena | Argitalpen data |
---|---|
Dokumentuen Zuzentasuna Egiaztatzeko Zerbitzuaren erabilera argibideak. (PDF, 1595 Kb) | 16/05/2017 |