Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Comprobación de veracidade de documentos impresos con Códigos Electrónicos de Autenticidade (Códigos CEA).
Cidadáns e en xeral a todo receptor que teña un documento impreso con CEA.
O servizo de Verificación de Integridade de Documentos proporciona un mecanismo para comprobar a veracidade dos documentos impresos en papel emitidos pola Seguridade Social, de acordo coa lei 39/2015 de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Actualmente esta verificación está dispoñible entre outros para o certificado de notificación de recibo de notificacións telemáticas.
Permite aos usuarios que acceden á Sede Electrónica da Seguridade Social verificar visualmente documentos impresos, xerados por esta, baseados en Códigos Electrónicos de Autenticidade (Códigos CEA).
Documento con código CEA.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
nome do documento | Data de publicació |
---|---|
Instrucións para a utilización do Servizo de Verificación de Integridade de Documentos (PDF, 1595 Kb) | 16/05/2017 |