Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Verificación da integridade de documentos con código CEA < Volver

Comprobación da veracidade dun documento impreso con código electrónico de autenticidade (código CEA).

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A cidadáns e, en xeral, a todo receptor que teña un documento impreso con CEA.

Que permite realizar

O servizo de verificación da integridade de documentos proporciona un mecanismo para comprobar a veracidade dun documento impreso en papel emitido pola Seguridade Social, de acordo coa Lei 39/2015 do procedemento administrativo común das Administracións públicas. Actualmente esta verificación está dispoñible entre outros para o certificado de notificación de recibo de notificacións telemáticas.

Permite acceder sen autenticación para verificar visualmente un documento impreso xerado pola Seguridade Social e baseado en código electrónico de autenticidade (código CEA).

Cómpre ter en conta

Se a consulta se realiza dende o seu traballo, baixo unha rede/intranet, pode xurdir puntualmente algunha incidencia ao facer a comprobación; neses casos, acceda ao seguinte servizo:

Que necesita para realizalo

Documento con código CEA.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Complementary Content
${loading}