Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Comprobación da veracidade dun documento impreso con código electrónico de autenticidade (código CEA).
A cidadáns e, en xeral, a todo receptor que teña un documento impreso con CEA.
O servizo de verificación da integridade de documentos proporciona un mecanismo para comprobar a veracidade dun documento impreso en papel emitido pola Seguridade Social, de acordo coa Lei 39/2015 do procedemento administrativo común das Administracións públicas. Actualmente esta verificación está dispoñible entre outros para o certificado de notificación de recibo de notificacións telemáticas.
Permite acceder sen autenticación para verificar visualmente un documento impreso xerado pola Seguridade Social e baseado en código electrónico de autenticidade (código CEA).
Se a consulta se realiza dende o seu traballo, baixo unha rede/intranet, pode xurdir puntualmente algunha incidencia ao facer a comprobación; neses casos, acceda ao seguinte servizo:
Documento con código CEA.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
nome do documento | Data de publicació |
---|---|
Instrucións para a utilización do Servizo de Verificación de Integridade de Documentos (PDF, 925 Kb) | 10/07/2025 |