Informació important sobre cookies
Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través d'este servici pot fer la sol·licitud de la revisió de la incapacitat permanent.
A pensionistes d'incapacitat permanent.
Fer una sol·licitud de revisió de la pensió d'incapacitat permanent per millora, agreujament o error de diagnòstic.
Annexar la documentació exigida.
Incorporar en el formulari d'accés al servici la major quantitat possible d'informació de què es dispose per a fer la sol·licitud.
Si hi accedix com a representant, ha de sol·licitar al representat que li comunique el codi que rebrà al mòbil per SMS per a confirmar la representació i adjuntar, al final del servici, el document normalitzat de representació.
Si hi accedix com a apoderat, haurà d’estar inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments.
Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de presentar en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
L'Institut Nacional de la Seguretat Social enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l'interessat.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
nom del document | Data de publicació |
---|---|
Model normalitzat de representació (PDF, 2387 Kb) | 29/03/2022 |