Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Sol·licitud de revisió de la incapacitat permanent < Tornar

A través d'este servici pot fer la sol·licitud de la revisió de la incapacitat permanent.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A pensionistes d'incapacitat permanent.

Què permet fer

Fer una sol·licitud de revisió de la pensió d'incapacitat permanent per millora, agreujament o error de diagnòstic.

Annexar la documentació exigida.

Què es necessita per a fer-ho

Incorporar en el formulari d'accés al servici la major quantitat possible d'informació de què es dispose per a fer la sol·licitud.

Cal tindre en compte

Si hi accedix com a representant, ha de sol·licitar al representat que li comunique el codi que rebrà al mòbil per SMS per a confirmar la representació i adjuntar, al final del servici, el document normalitzat de representació.

Si hi accedix com a apoderat, haurà d’estar inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de presentar en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Institut Nacional de la Seguretat Social enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l'interessat.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Model normalitzat de representació (PDF, 2387 Kb) 29/03/2022
Complementary Content
${loading}