Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través deste servizo pode realizar a solicitude da revisión da incapacidade permanente.
A pensionistas de incapacidade permanente.
Realizar unha solicitude de revisión da pensión de incapacidade permanente por melloría, agravamento ou erro de diagnóstico.
Anexar a documentación esixida.
Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información da que se dispoña para realizar a solicitude.
Se accede como representante, débelle solicitar ao representado que lle comunique o código que recibirá no seu móbil por SMS para confirmar a representación e achegar ao final do servizo o documento normalizado de representación.
Se accede como apoderado, deberá estar inscrito no Rexistro Electrónico de Apoderamentos.
Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.
Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.
Por parte do Instituto Nacional da Seguridade Social enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
nome do documento | Data de publicació |
---|---|
Modelo normalizado de representación (PDF, 2387 Kb) | 29/03/2022 |