Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Solicitude de revisión da incapacidade permanente < Volver

A través deste servizo pode realizar a solicitude da revisión da incapacidade permanente.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A pensionistas de incapacidade permanente.

Que permite realizar

Realizar unha solicitude de revisión da pensión de incapacidade permanente por melloría, agravamento ou erro de diagnóstico.

Anexar a documentación esixida.

Que necesita para realizalo

Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información da que se dispoña para realizar a solicitude.

Hai que ter en conta

Se accede como representante, débelle solicitar ao representado que lle comunique o código que recibirá no seu móbil por SMS para confirmar a representación e achegar ao final do servizo o documento normalizado de representación.

Se accede como apoderado, deberá estar inscrito no Rexistro Electrónico de Apoderamentos.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

Por parte do Instituto Nacional da Seguridade Social enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Documentación adxunta
Documentación adxunta
nome do documento Data de publicació
Modelo normalizado de representación (PDF, 2387 Kb) 29/03/2022
Complementary Content
${loading}