Informació important sobre cookies
Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través d'aquest servei podeu fer la sol·licitud de la revisió de la incapacitat permanent.
A pensionistes d'incapacitat permanent.
Sol·licitar la revisió de la pensió d'incapacitat permanent per millora, agreujament o error de diagnòstic.
Annexar la documentació exigida.
Incorporar al formulari d'accés al servei la major quantitat possible d'informació de què es disposi per fer la sol·licitud.
Si hi accediu com a representant, heu de sol·licitar al representat que us comuniqui el codi que rebreu al vostre mòbil per SMS per confirmar la representació i adjuntar, al final del servei, el document normalitzat de representació.
Si accedeix com a apoderat, haurà d’estar inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments.
Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
L'Institut Nacional de la Seguretat Social enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l'interessat.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
nom del document | Data de publicació |
---|---|
Model normalitzat de representació (PDF, 2387 Kb) | 29/03/2022 |