Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Sol·licitud de revisió de la incapacitat permanent < Tornar

A través d'aquest servei podeu fer la sol·licitud de la revisió de la incapacitat permanent.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A pensionistes d'incapacitat permanent.

Què permet fer

Sol·licitar la revisió de la pensió d'incapacitat permanent per millora, agreujament o error de diagnòstic.

Annexar la documentació exigida.

Què es necessita per fer-ho

Incorporar al formulari d'accés al servei la major quantitat possible d'informació de què es disposi per fer la sol·licitud.

Cal tenir en compte

Si hi accediu com a representant, heu de sol·licitar al representat que us comuniqui el codi que rebreu al vostre mòbil per SMS per confirmar la representació i adjuntar, al final del servei, el document normalitzat de representació.

Si accedeix com a apoderat, haurà d’estar inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Institut Nacional de la Seguretat Social enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l'interessat.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Model normalitzat de representació (PDF, 2387 Kb) 29/03/2022
Complementary Content
${loading}