Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Os certificados de empresa do inicio do descanso obrigatorio e/ou voluntario da prestación de nacemento e coidado de menor, só poden remitirse a partir da data na que se inicia o descanso. Se non se iniciou, non pode ser obxecto de certificación.
Este servizo permite solicitar a prestación por Nacemento e Coidado de Menor, para gozar do período de descanso laboral correspondente por nacemento, adopción, garda con fins de adopción e acollemento permanente ou temporal.
Traballadores que gocen os períodos de descanso por nacemento de fillo, adopción e acollemento, legalmente establecidos, que queiran solicitar as prestacións por Nacemento e Coidado de Menor.
O acceso ao servizo poderá facerse con calquera sistema de identificación válido. Con este acceso accederá á simulación da prestación tendo en conta a información que incorpore.
Unha vez realizada a simulación da prestación e para poder efectuar a súa solicitude cos datos introducidos, solicitaráselle que se identifique cun sistema de identificación máis seguro, como Certificado Dixital ou cl@ve permanente.
Finalizado o proceso para cubrir, indicaránselle os documentos que debe presentar e terá a posibilidade de achegalos electronicamente.
Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.
Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.
O Instituto Nacional da Seguridade Social adoptará a correspondente resolución que se será emitida por medios exclusivamente electrónicos e estará dispoñible no servizo de Notificacións Telemáticas. Para poder acceder e asinar as súas notificacións telemáticas, necesita contar cun Certificado Dixital ou con cl@ve permanente. Na seguinte ligazón encontrará as instrucións para solicitar este certificado, xa sexa como persoa física ou como representante: https://www.cert.fnmt.es/. Para obter o seu usuario cl@ve permanente, poderá encontrar información en: https://clave.gob.es/. O nivel de rexistro cl@ve para o uso do Rexistro de notificacións é o avanzado.
Pode consultar a situación na que se encontra o trámite da prestación solicitada a través do servizo “As túas Xestións” do portal persoal “A túa Seguridade Social", ao que poderá acceder dende esta Sede electrónica.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.