Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Nacemento e Coidado de Menor < Volver

Cerrar

Os certificados de empresa do inicio do descanso obrigatorio e/ou voluntario  da prestación de nacemento e coidado de menor, só poden remitirse a partir da data na que se inicia o descanso. Se non se iniciou, non pode ser obxecto de certificación.


Este servizo permite solicitar a prestación por Nacemento e Coidado de Menor, para gozar do período de descanso laboral correspondente por nacemento, adopción, garda con fins de adopción e acollemento permanente ou temporal.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

Traballadores que gocen os períodos de descanso por nacemento de fillo, adopción e acollemento, legalmente establecidos, que queiran solicitar  as prestacións por Nacemento e Coidado de Menor.

Que permite realizar

  • Realizar unha simulación do importe e datas nas que quedaría no caso de solicitar a prestación.
  • Presentar unha solicitude, da prestación por Nacemento e Coidado de Menor, en nome propio, mediante representación ou mediante apoderamento inscrito no rexistro electrónico de apoderamentos.
  • Solicitar a prestación en múltiples períodos.
  • Anexar  documentación.

Que necesita para realizalo

  • Que a empresa remitise o certificado de empresa coas datas de descanso.
  • Que estea rexistrado o nacemento en rexistro, de forma automática ou manual naqueles rexistros non informatizados.
  • Incorporar a información que se requira no propio servizo e anexar os documentos que se indiquen.
  • Se accede como representante, debe solicitarlle ao representado que confirme a representación accedendo á ligazón que recibirá no seu móbil por SMS.
  • Se accede como apoderado, deberá estar inscrito no Rexistro Electrónico de Apoderamentos. 

Hai que ter en conta

O acceso ao servizo poderá facerse con calquera sistema de identificación válido. Con este acceso accederá á simulación da prestación tendo en conta a información que incorpore.

Unha vez realizada a simulación da prestación e para poder efectuar a súa solicitude cos datos introducidos, solicitaráselle que se identifique cun sistema de identificación máis seguro, como Certificado Dixital ou cl@ve permanente.

Finalizado o proceso para cubrir, indicaránselle os documentos que debe presentar e terá a posibilidade de achegalos electronicamente.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

O Instituto Nacional da Seguridade Social adoptará a correspondente resolución que se será emitida por medios exclusivamente electrónicos e estará dispoñible no servizo de Notificacións Telemáticas. Para poder acceder e asinar as súas notificacións telemáticas, necesita contar cun Certificado Dixital ou con cl@ve permanente. Na seguinte ligazón encontrará as instrucións para solicitar este certificado, xa sexa como persoa física ou como representante: https://www.cert.fnmt.es/. Para obter o seu usuario cl@ve permanente, poderá encontrar información en: https://clave.gob.es/.  O nivel de rexistro cl@ve para o uso do Rexistro de notificacións é o avanzado.

Pode consultar a situación na que se encontra o trámite da prestación solicitada a través do servizo “As túas Xestións” do portal persoal “A túa Seguridade Social", ao que poderá acceder dende esta Sede electrónica.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Complementary Content
${loading}