Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Jaiotza eta Adingabearen Zaintza < Itzuli

Cerrar

Jaiotzagatiko eta adingabeen zaintzagatiko prestazioaren derrigorrezko eta/edo borondatezko atsedenaldia hastearen  enpresa-ziurtagiria atsedenaldia hasten den datatik aurrera baino ezingo da igorri. Atsedenaldia hasi ez bada, ezingo da ziurtatu.


Zerbitzu honek Jaiotzagatiko eta Adingabeen Zaintzagatiko prestazioa eskatzea ahalbidetzen du, jaiotza, adopzio, aldi baterako edota era iraunkorreko adopzio edo harreraren xedearekin zaintzagatiko atsedenaldia izateko.

Izapide honi buruz

Norentzat da?

Seme-alaba jaiotzeagatik, adoptatzeagatik edo hartzeagatik atseden aldiez eta legez ezarrita bezala gozatzen duten langileentzat, eta Jaiotzagatiko eta Adingabeen Zaintzagatiko prestazioak eskatu  nahi dituztenentzat.

Zer ahalbidetzen du?

  • Prestazioa eskatuz gero, horren zenbatekoaren eta daten simulazioa egitea.
  • Adingabearen jaiotza eta zaintzagatiko prestazioaren eskaera aurkeztea, norberaren izenean, ordezkariaren bidez edo ahalordetzeen erregistro elektronikoan inskribatutako ahalordetzearen bidez.
  • Prestazioa hainbat alditan eskatu.
  • Dokumentazioa  erantsi.

Zer behar da hori gauzatzeko?

  • Enpresak atseden egunak jasotzen dituen enpresa-ziurtagiria bidali izana.
  • Jaiotza erregistroan erregistratua izatea, automatikoki edo eskuz, informatizatu gabeko erregistroetan.
  • Eskatzen den informazioa zerbitzuan bertan sartzea eta adierazten diren dokumentuak eranstea.
  • Ordezkari gisa sartzen bazara, ordezkatuari ordezkaritza baieztatzeko eskatu beharko diozu SMS bidez jasoko duen estekan sartuta.
  • Ahaldun gisa sartzen bazara, Ahalduntzen Erregistro Elektronikoan erregistratuta egon beharko zara. 

Kontuan hartu beharrekoak

Zerbitzuan sartzeko, baliozko edozein identifikazio-sistema erabil daiteke. Sarbide horrekin, prestazioaren simulaziora sartuko zara, sartzen duzun informazioa kontuan hartuta.

Prestazioaren simulazioa egin ondoren, eta zure eskaera sartutako datuekin egin ahal izateko, identifikazio-sistema seguruago baten bidez identifikatzeko eskatuko zaizu, adibidez, ziurtagiri digitala edo cl@ve iraunkorra erabilita.

Formularioa betetzean zein dokumentu aurkeztu beharko dituzun adieraziko dizugu eta hauek elektronikoki eransteko aukera izango duzu.

Hurrengo urratsak

Izapidea burututakoan “jaso izanaren adierazpen” bat jasoko duzu PDF formatuan.

Baieztapen mezua ez baduzu jasotzen edo, horren ordez, transmisioaren akatsei edo hutsuneei buruzko mezu bat jasotzen baduzu, beste momentu batean aurkeztu beharko duzu edo beste bitarteko batzuk erabili beharko dituzu.

Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalak dagokion ebazpena hartuko duelarik, ebazpen hori elektronikoki soilik igorriko da eta Jakinarazpen Telematikoen zerbitzuan eskuragarri egongo da. Zure jakinarazpen telematikoetan sartu eta haiek sinatu ahal izateko, ziurtagiri digitala edo cl@ve iraunkorra behar duzu. Esteka honetan dituzu ziurtagiri hori eskatzeko jarraibideak, bai pertsona fisiko gisa, bai ordezkari gisa: https://www.cert.fnmt.es/. Zure cl@ve erabiltzaile iraunkorra lortzeko, hemen aurkituko duzu informazioa: https://clave.gob.es/. Jakinarazpenen Erregistroa erabiltzeko cl@ve erregistro-maila aurreratua da.

Eskatutako prestazioaren izapidea zein egoeratan dagoen kontsultatu ahal izango duzu “Zure Gizarte Segurantza” atari pertsonalaren “Zure Kudeaketak” zerbitzuaren bitartez. Egoitza elektronikotik izango duzu sarbidea zerbitzura.

Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.

Zerbitzu honetarako sarbidea gaituko da soilik pertsona fisiko edo entitate gisa identifikatzen zarenean

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}