Valore esta páxina
Valore este contido

Contenido principal

Rexistro de Apoderamentos < Volver

Cerrar

Entrada en vigor do novo Rexistro electrónico de apoderamentos da Seguridade Social

Con data 2 de abril de 2021 entrou en vigor a  Orde ISM/189/2021, do 3 de marzo, pola que se regula o Rexistro electrónico de apoderamentos da Seguridade Social e, polo tanto, quedaron sen efecto todos os poderes outorgados con anterioridade a esta data.
Acceda a cubrir os novos modelos de poderes, se aínda non o fixo.

Máis información.

  • Este servizo permite a persoas físicas, xurídicas ou entes sen personalidade xurídica xestionar os seus apoderamentos no ámbito da Administración da Seguridade Social.
  • Poderá acceder ao catálogo de categorías e trámites que poidan ser obxecto de apoderamento, outorgar poderes, realizar consultas e accións sobre os apoderamentos outorgados, modificar os datos de contacto e modificar os datos de apoderado.

Regulación legal.

Modo de visualización: /
Complementary Content
${loading}