Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Jakinarazpen Telematikoak < Itzuli

Cerrar

Gizarte Segurantzaren ahalordetzeen erregistro elektroniko berria indarrean jartzea

2021eko apirilaren 2an indarrean jarri da  Gizarte Segurantzaren ahalordetzeen Erregistro elektronikoa arautzen duen martxoaren 3ko ISM/189/2021 Agindua, eta beraz, indarrik gabe geratu dira data horren aurretik emandako ahalorde guztiak.
Oraindik ez baduzu egin, sartu ahalordetzeen eredu berriak betetzea atalera.

Informazio gehiago.

Zerbitzu honek aukera ematen du Gizarte Segurantzako Erakunde edo Entitateen eta enpresa eta herritarren arteko administrazio egintzen jakinarazpenak kudeatzeko.

  • Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiak enpresen inskripzioari, afiliazioari, altei, bajei eta langileen datuen aldaketei, kotizazioari, likidazioari, diru-bilketari, zehapenei eta inpugnazioei buruz emandako egintzak.
  • Gizarte Segurantzaren Institutu Nazionalak emandako ebazpenak.
  • Itsasoko Gizarte Institutuak emandako egintza eta ebazpenak.

Nire Herritar Karpeta aplikazio eta webgunetik eta Gaitutako Helbide Elektroniko bakarretik (DEHú) sar zaitezke Jakinarazpenak atalera.

Irailaren 24ko ISM/903/2020 Aginduak, Gizarte Segurantzaren Administrazioaren esparruan jakinarazpenak eta komunikazio elektronikoak arautzen dituenak, Gizarte Segurantzaren Administrazioak jakinarazpen eta komunikazio telematikoak egiteko arau-esparrua ezartzen du.

Gizarte Segurantzak ere kanal gehigarri bat eskaintzen du, jakinarazpen-bolumen handien kudeaketa errazteko. Kanal hori web-zerbitzuen teknologian oinarrituta dago, eta baimendutako erabiltzaileei aukera ematen die jakinarazpen telematikoak kontsultatzeko eta sinatzeko hirugarrenen informazio-sistemen bidez. Azken erabiltzaileak onartu edo baztertu egiten ditu jakinarazpenak, ez Gizarte Segurantzak bere egoitza elektronikoan eskaintzen dituen zerbitzuen bidez, baizik eta bere bulegoetan dauden informazio-sistemen bidez.

Egoitza Elektronikoan eta webgunean eskura dauden zerbitzuetara sartzeko, onartutako ziurtagirien zerrendan dagoen ziurtagiri bat erabil daiteke, gainontzeko baldintza teknikoak betetzen dituena izanik, baita nabigatzailea sinadura elektronikoaren funtzionalitateak erabiltzeko konfiguratuta eduki ere.

Zerbitzuetan sartzeko, Cl@ve permanente (maila aurreratua)* ere erabil daiteke, eta Gizarte Segurantzak herritarren telefono mugikorrera SMS bidez bidalitako erabilera bakarreko gakoekin indartuko da. Sistema honek, halaber, aukera ematen du sinadura hodeian atzitzeko.

Azkenik, norbere izenean sartuz gero, hau da, zure izenean dauden jakinarazpenak kontsultatu eta sinatu nahi badituzu,   onartutakoziurtagiri elektroniko batekin edo gako iraunkor  batekin sartzeaz gain,  gako Mugikorra (maila aurreratua)* ere erabili ahal izango duzu, eta azken kasu horretan Ziurtagiririk gabeko sinadura sistemaren bitartez sinatzen da.

Kategoria bereziko datu pertsonalak dituzten jakinarazpenak (osasunari buruzkoak, adibidez) ziurtagiri elektroniko bidez edo cl@ve iraunkor bidez baino ezingo dira eskuratu.

* Cl@ve sistema eta sinadura-zerbitzuak hodeian erabili ahal izateko, herritarrek aldez aurretik erregistratu behar dute sisteman, bai aurrez aurre sistemari atxikitako erregistro-bulegoren batean, bai internet bidez, onartutako ziurtagiri elektroniko bat erabiliz.

Modo de visualización: /
  • Jakinarazpen telematikoak kontsultatu eta sinatzea
  • Jakinarazpen telematikoak jasotzeko RED baimenduaren esleipena kentzea / berrematea
  • Kontsultatu eta aldatu posta-kanala
Complementary Content
${loading}