Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Modificación de rexistro CL@VE. Renovación aos 5 anos do rexistro con nivel alto ou avanzado
Se se rexistrou no sistema Cl@ve de forma presencial nunha oficina hai xa máis de 5 anos ou o fixo de forma telemática con certificado dixital, non se poderá emitir nin renovar automaticamente o seu certificado de Cl@ve Firma, e polo tanto non o poderá empregar en procesos de sinatura electrónica, mentres non renove o seu rexistro. Para iso deberá volver comparecer en calquera das oficinas de rexistro Cl@ve, ou ben acceder co seu DNI Electrónico (non é válido ningún outro certificado electrónico) ao servizo Renovar o rexistro de nivel alto de Cl@ve Firma con DNI electrónico.
Cl@ve é un sistema orientado a unificar e simplificar o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. O seu obxectivo principal é que o cidadán poida identificarse ante a Administración mediante claves concertadas (usuario máis contrasinal), sen ter que recordar claves diferentes para acceder aos distintos servizos.
Trátase dunha plataforma común para a identificación, autenticación e sinatura electrónica, un sistema interoperable e horizontal que evita ás Administracións Públicas ter que implementar e xestionar os seus propios sistemas de identificación e sinatura, e aos cidadáns ter que utilizar métodos de identificación diferentes para relacionarse electronicamente coa Administración.
O sistema Cl@ve foi aprobado por Acordo do Consello de Ministros, na súa reunión do 19 de setembro de 2014, e as súas condicións de utilización son determinadas pola Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións.
No que respecta ás claves concertadas, Cl@ve admite dúas posibilidades de uso:
Respecto a esta última modalidade de uso, para que poida establecerse o contrasinal, é necesario que dispoña primeiro dun Código de Activación, para o que é preciso rexistrarse no sistema, ou ben de forma presencial en calquera oficina de rexistro de Cl@ve, ou ben de forma telemática con certificado dixital recoñecido. Neste apartado móstranse os distintos servizos dispoñibles relacionados con Cl@ve permanente para a xestión de contrasinais e a activación ou baixa de usuarios.
Pode ampliar esta información na páxina oficial de Cl@ve
A través deste servizo o cidadán que dispoña de código de activación pode crear o seu propio contrasinal e activar o seu usuario.
ConsultarEn caso de esquecemento ou bloqueo do contrasinal, este pode recuperarse a través deste servizo.
ConsultarA través deste servizo pódese proceder a tramitar a baixa dun usuario.
O acceso a este servizo estará habilitado unicamente cando se identifique como persoa física
A través deste servizo pódese crear outro contrasinal distinto, coñecendo o actual.
O acceso a este servizo estará habilitado unicamente cando se identifique como persoa física