Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Presentació de factures per part dels centres o professionals sanitaris que col·laboren amb l’Assegurança Escolar < Tornar

Aquest servei, dirigit exclusivament als centres o professionals sanitaris col·laboradors amb l’Assegurança Escolar, permet enviar les factures originals que han d’anar dirigides a l’INSS i que, per qualsevol circumstància, no s’hagin enviat per l’aplicació FACE. Si es tracta d’un estudiant que vol sol·licitar el reemborsament de despeses abonades a l’INSS, pot presentar les factures, firmades digitalment per l’emissor, al servei Factures Assegurança Escolar.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A les Clíniques o professionals sanitaris col·laboradors en l’assistència sanitària de l’Assegurança Escolar.

Què permet fer

  • Annexar documentació (factura original).

Què es necessita per fer-ho

  • Emplenar les dades sol·licitades (telèfon, correu electrònic, codi postal i província).
  • Annexar la factura original.

Cal tenir en compte

Si es tracta d’un estudiant que vol sol·licitar el reemborsament de despeses abonades a l’INSS, pot presentar les factures, firmades digitalment per l’emissor, a través de l’enllaç següent: Factures Assegurança Escolar.

Per als tractaments dispensats a partir de l’1 de juny de 2022, el Centre col·laborador ha d’adjuntar, en format PDF, l’arxiu Excel que es recull a l’apartat Documentació Adjunta, degudament emplenat.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}