Valore esta pàgina
Valore este contingut

Contenido principal

Presentació d’altres escrits, sol·licituds i comunicacions (Institut Nacional de la Marina). Sense Certificat < Tornar

Cerrar

AVÍS IMPORTANT

Si disposa de certificat electrònic o Cl@ve, per favor, utilitze'ls per accedir a este servei. També pot utilitzar este servei mitjançant representació d’una persona de la seua confiança que dispose de certificat digital o Cl@ve. En ambdós casos, el servei us facilitarà un justificant de la presentació i el registre de documentació.

Si vosté és un professional, o un altre subjecte obligat a utilitzar mitjans electrònics que actua en representació d’un interessat, ha d’utilitzar el servici d’esta Seu corresponent al tràmit que vulga realitzar accedint amb el seu certificat electrònic o cl@ve. Les sol·licituds que es presenten a través d’este servici o sense identificar amb cl@ve o certificat no seran ateses.

Mesures excepcionals COVID19:

Excepcionalment, mentre es mantinguen les mesures de contenció actuals, pot presentar escrits, sol·licituds i comunicacions urgents i inajornables a través d’este servici sense identificar-se electrònicament, si no disposa de mitjans per a això.

Tinga en compte que, en esta modalitat de tramesa sense identificació electrònica, el seu escrit o sol·licitud no es formalitzarà en el Registre Electrònic de la Seguretat Social i no es generarà un justificant de la tramesa. Per l’esmentat motiu, en el supòsit que utilitze el servei per presentar una sol·licitud o per realitzar qualsevol tràmit que requerisca signatura, ens posarem en contacte amb vostè per concertar una cita per acudir a les nostres oficines a formalitzar l’esmentada sol·licitud, acreditar la seua identitat i, en el seu cas, aportar els documents que fossin necessaris per a la seua tramitació.

Si necessita accedir a l’apartat de formularis i models, faça clic ací.

Si en compte de fer ús d’este servei voleu concertar directament un cita a les nostres oficines per presentar la vostra sol·licitud, cliqueu aquí.

Li recordem la necessitat de fer un ús responsable d’este canal per assegurar una prestació del servici adequada i eficaç.


Este servei permet presentar, exclusivament en nom propi, escrits, sol·licituds o comunicacions dirigides a l’Institut Social de la Marina en supòsits excepcionals en els quals l’interessat no dispose d’un mitjà d’identificació digital i no puga desplaçar-se a una oficina a realitzar el tràmit de forma presencial.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Als qui, en nom propi, vulguen presentar escrits, sol·licituds o comunicacions dirigides a l’Institut Social de la Marina en supòsits excepcionals en els quals no es dispose d’un mitjà d’identificació digital i no puguen desplaçar-se a una oficina a realitzar el tràmit de forma presencial.

Què permet fer

  • Annexar documentació.

Què es necessita per a fer-ho

  • Disposar d’un programari que li permeta annexar documentació.

Cal tindre en compte

La província de tràmit indica la Direcció Provincial de l’Institut Social de la Marina a la qual voleu adreçar la vostra documentació.

La sessió de connexió està limitada temporalment, per la qual cosa, si caduca mentre ompli la sol·licitud haurà de tornar a iniciar-la i acabar les actuacions que tinga pendents.

Emplene tots els camps del formulari web:

  • DNI/NIE
  • Nom i cognoms.
  • Assegure's d’omplir de manera correcta el número de telèfon i l’adreça electrònica perquè puguem contactar amb vosté i gestionar qualsevol incidència que es produïsca amb la seua sol·licitud o comunicació.
  • Entitat a la qual adreça la comunicació: Institut Social de la Marina.
  • La província de tràmit: indique la Direcció Provincial de l’ISM del seu lloc de residència.
  • Trie l’assumpte a què fa referència la sol·licitud o comunicació.
  • Expose la sol·licitud o comunicació.
  • Annexe la documentació acreditativa (màxim 10 Mb). Els formularis i models oficials són accessibles a través de l’enllaç següent. Si la documentació és annexada amb èxit, apareixerà un quadre per indicar que el procés s’ha completat al 100%.
  • important: Si formula una sol·licitud, no oblide enviar una còpia del DNI o document identificatiu.
  • Òmpliga la pregunta de seguretat i prema continuar. Si el procés es completa amb èxit, apareixerà un avís a la part superior de la pantalla.

Recomanacions:

  • Per favor, remeta tota la documentació relativa a la sol·licitud  en una única tramesa per a facilitar el tràmit de la sol·licitud.
  • Per favor, no formule consultes sobre l’estat de la seua sol·licitud per este canal. El nostre personal es posarà en contacte si necessita fer alguna comprovació o sol·licitar documentació addicional.
  • Per a un funcionament adequat d’esta via extraordinària de presentació de sol·licituds i comunicacions  és indispensable la seua col·laboració i l’ús responsable dels servicis públics. Moltes gràcies per la seua col·laboració.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

En utilitzar el servei sense certificat, no es genera justificant de la sol·licitud o comunicació, i la sol·licitud no s’incorporarà al Registre electrònic. Esta comunicació arribarà a la Direcció Provincial que haja seleccionat i allà la gestionaran segons la prioritat que s’establisca. Contactarem perquè acredite la seua identitat, verificar les dades i documentació remesa o, en el seu cas, requerir documentació addicional.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Modelo normalizado de representación ISM (PDF, 1744 Kb) 21/07/2023
Complementary Content
${loading}