Informació important sobre cookies
Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, les prestacions de l’assegurança escolar per Accident escolar, Malaltia i/o Accident no escolar, Infortuni Familiar i Despeses de sepeli, per a estudiants de 3r i 4t de l’ESO, Batxillerat i Universitats.
A estudiants menors de 28 anys, espanyols o estrangers, que resideixin legalment a Espanya, estiguin matriculats oficialment en uns estudis determinats i que en el moment de formalitzar la matrícula hagin abonat la quota de l'assegurança, i acreditin un període mínim de carència d'un any.
Les despeses derivades de l’assistència sanitària a l’estudiant ocasionades a les Comunitats Autònomes que tenen assumida l’acció protectora sanitària de l’Assegurança Escolar no seran objecte de reembossament ni a l’estudiant ni als Centres o Professionals Sanitaris. Aquestes Comunitats Autònomes són:
Pot trobar la Relació de Centres mèdics col·laboradors amb l’Assegurança Escolar en aquest enllaç.
Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.
La província de tràmit és aquella a la qual voleu adreçar la sol·licitud quan es tracta de prestacions econòmiques. Si sol·liciteu prestacions sanitàries, la província de tràmit és aquella on s’hagi dispensat l’assistència sanitària, independentment de la província on figuri matriculat l’estudiant o de la de residència de la unitat familiar.
L’apartat d’Observacions només s’ha d’emplenar si no s’adjunta el model de sol·licitud.
La sessió de connexió està limitada temporalment; per tant, si la sessió caduca mentre empleneu la sol·licitud, l’haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions que tingueu pendents de fer.
Cal aportar la documentació que acrediti que ja no esteu immers en cap causa d’incompatibilitat que fins al moment us impossibilités percebre la prestació.
Si actueu com a representant, haureu d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la representació.
La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.
Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
L’INSS enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l’interessat.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad
nom del document | Data de publicació |
---|---|
Sol•licitud de prestacions de l'Assegurança Escolar (PDF, 2663 Kb) | 04/05/2023 |
Sol·licitud de Reanudació després de la interrupció de la prestació de neuropsiquiatria de l'assegurança escolar (PDF, 2379 Kb) | 17/03/2023 |
Model normalitzat de representació (PDF, 2387 Kb) | 29/03/2022 |