A quen vai dirixido
A persoas que queiran comprobar se teñen recoñecido o dereito á asistencia sanitaria pública e a quen sendo titulares do dereito, precisen incluír como beneficiarios seus a outra persoa que non ten recoñecido o dereito á asistencia sanitaria.
Que permite realizar
- Comprobar se ten recoñecido o dereito á asistencia sanitaria e obter o documento que acredita o dereito.
- Dar de alta a beneficiarios para os efectos de achega farmacéutica e obter a acreditación do dereito:
Se o beneficiario é un fillo menor de 3 meses, recoñecerase automaticamente o dereito á asistencia sanitaria e poderá descargar a acreditación do dereito.
Se o beneficiario non é un fillo menor de 3 meses, xerarase unha solicitude á Dirección provincial correspondente para que realice as validacións necesarias e tramite a inclusión. Poderá descargar o xustificante da solicitude.
Se o beneficiario é un menor saharauí acollido temporalmente mediante o programa “vacacións en paz”, no campo parentesco selecciona a opción “ACOLLIDO/A TEMP. V PAZ”.
Que necesita para realizalo
- Se accede como representante, debe solicitarlle ao representado que lle comunique o código que recibirá no seu móbil por SMS para confirmar a representación e achegar ao final do servizo o documento normalizado de representación. Unha vez identificado, enviaráselle á sección de A túa Seguridade Social de consulta de beneficiario.
- Se accede como apoderado, deberá estar inscrito no Rexistro Electrónico de Apoderamentos e levarao a A túa Seguridade Social e debe desprazarse cara a abaixo ata a sección de Asistencia Sanitaria.
A ter en conta
- Para dar de alta un beneficiario, necesita un nivel de identificación máis seguro que para consultar o dereito. Se quere dar de alta un beneficiario, prema na opción correspondente e o sistema recordaralle esta necesidade. Prema CONTINUAR e ofreceralle as opcións de identificación que pode utilizar para realizar este trámite.
- Se se trata dun fillo menor de 3 meses, o recoñecemento do dereito é automático e inmediato. Finalizado o proceso poderá obter a acreditación do dereito do beneficiario.
- No caso contrario, emitirase unha solicitude para que sexa tramitada na Dirección Provincial da provincia onde o solicitante teña o seu domicilio rexistrado en afiliación. Finalizado o proceso, emitirase un xustificante da solicitude realizada.
Próximos pasos
Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, se no seu caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.
Por parte do INSS, enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.