Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Verificació de documents i informes mitjançant empremta < Tornar

A través d’este servici pot verificar l’autenticitat dels certificats i informes emesos per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb EMPREMTA.

Sobre este tràmit

A qui va adreçat

Persones, empresaris o entitats que disposen d’un certificat o informe emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social i vulguen verificar-ne el contingut.

Què permet fer

Verificar en el moment de la consulta dels certificats si s’està al corrent en les obligacions de la Seguretat Social, mitjançant l’Empremta Electrònica i les dades que conté el certificat. És vàlid tant per als certificats emesos pel sistema RED, com per als expedits a les Direccions Provincials.

Cal tindre en compte

Este servici dona compliment al que establix l’article 14 del Reial decret 263/1996, modificat pel Reial decret 209/2003, que establix que els certificats telemàtics produiran el mateix efecte que els expedits en suport paper.

Cal que totes les dades introduïdes al certificat a verificar es transcriguen amb exactitud; en cas contrari, el resultat de la comprovació pot ser incorrecte.

Si en el transcurs de la utilització d’este servici es detectara algun document amb empremta electrònica incorrecta, se sol·licita que posen este fet en coneixement de la Tresoreria General de la Seguretat Social a través de les seues Direccions Provincials o Administracions.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

L’accés a este servici estarà habilitat només quan s’identifique com a persona física.

Complementary Content
${loading}