Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Verificació de documents i informes mitjançant empremta < Tornar

A través d’aquest servei podeu verificar l’autenticitat dels certificats i informes emesos per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb HUELLA.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Persones, empresaris o entitats que disposin d’un certificat o informe emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social i vulguin verificar-ne el contingut.

Què permet fer

Verificar en el moment de la consulta dels certificats si s’està al corrent en les obligacions de la Seguretat Social, mitjançant l’Empremta Electrònica i les dades que conté el certificat. És vàlid tant per als certificats emesos pel sistema RED, com per als expedits a les Direccions Provincials.

Cal tenir en compte

Aquest servei dona compliment al que estableix l’article 14 del Reial Decret 263/1996, modificat pel Reial Decret 209/2003, que estableix que els certificats telemàtics produiran el mateix efecte que els expedits en suport paper.

Cal que totes les dades introduïdes al certificat a verificar es transcriguin amb exactitud; en cas contrari, el resultat de la comprovació pot ser incorrecte.

Si en el transcurs de la utilització d’aquest servei es detectés algun document amb empremta electrònica incorrecta, se sol·licita que posin aquest fet en coneixement de la Tresoreria General de la Seguretat Social a través de les seves Direccions Provincials o Administracions.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

L’accés a aquest servei estarà habilitat només quan s’identifiqui com a persona física

Complementary Content
${loading}