Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Galdera Ohikoenak

  1. . Nori zuzenduta dago?
  2. . Zer da Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoa?
  3. . Zein zerbitzu edo izapide erabili ditzaket?
  4. . Segurua al da Egoitzako zerbitzuak erabiltzea?
  5. . Noiz erabili dezaket Egoitza Elektronikoa?
  6. . Zein data eta ordu hartzen dira erreferentzia bezala epeak kontatzeko?
  7. . Egoitzan egiten diren izapideek eta aurrez aurre egindakoek balio bera al dute?
  8. . Nola eduki dezaket egoitzaren nobedadeen berri?
  9. . Zer da Eskaeren Erregistro Elektronikoa?
  10. . Nola sar naiteke Erregistro Elektronikoaren bitartez egin daitezkeen izapideetan?
  11. . Nola jakin dezaket Gizarte Segurantzarekin ditudan kotizazioak?
  12. . Zer da sinadura elektronikoa?
  13. . Gizarte Segurantzak igorritako zein dokumentu egiazta daitezke sinadurak eta ziurtagiriak Egiaztatzeko zerbitzuaren bidez?
  14. . Gizarte Segurantzak igorritako zein PDF dokumentu egiaztatu daitezke Hatz-marka bidez txostenak egiaztatzeko zerbitzuarekin?
  15. . Zer da CEA kodea eta nola egiaztatu dezaket dokumentu baten egiazkotasuna kode hori erabilita?
  16. . Zergatik ezin ditzaket SMS zerbitzuak erabili?
  17. . Lan-bizitzaren txostena ziurtagiri digitalik gabe eskatzerakoan zergatik ez dut nire helbidean jasotzen?
  18. . Autonomo gisa alta/baja eman al dezaket?
  19. . Nola jakin dezaket izapide bat behar bezala burutu den edo ez?
  20. . Etxeko langilearen alta/baja eman edo datuak aldatu al ditzaket?
  21. . Egoitzan SILCON ziurtagiriaren desagerpenari buruzko
  22. . Zein konfigurazio izan behar dute nire ordenagailuak Egoitzaren zerbitzuak erabili ahal izateko?
  23. . Nola konfiguratu behar dut nire ordenagailua?
  24. . Nola egiaztatu dezaket nire ordenagailuko Sistema Eragilea? Eta Java bertsioa?
  25. . Mozilla Firefox-ek konexioa egiaztatuta ez dagoela dioen mezua agertzen zait
  26. . Ziurtagiri bat baino gehiago ditut instalatuta, baina aplikaziotik irten eta berriz sartzerakoan, beti aukeratzen ditu ziurtagiri beraren datuak, hau da, erabili dudan lehenengoarenak.
  27. . Zein software behar dut Egoitza Elektronikora sartu eta bertan sinatu ahal izateko?
  28. . Arazoak ditut sinatzerako orduan
  29. . Arazoak Google Chrome-rekin sinatzeko orduan
  30. . Nire DNI elektronikoarekin sartzen saiatu naiz, baina zerbitzua erabiltzeko Gizarte Segurantzak onartzen duen ziurtagiri bat erabili behar dudala esaten dit ohar batek.
  31. . Zer da ziurtagiri digitala?
  32. . Zein ziurtagiri mota daude?
  33. . Zer da erakunde ziurtatzaile bat?
  34. . Zer da Pertsona Fisikoen ziurtagiria?
  35. . Zer da Pertsona Juridiko edo erakundeen ziurtagiria?
  36. . Zer da ERROKO ziurtagiria?
  37. . Zer da ACGISS-ren erroko ziurtagiria?
  38. . Zer da FNMT-RCMren erroko ziurtagiria?
  39. . Zenbateko indarraldia dute ziurtagiri digitalek?
  40. . Nire ziurtagiri digitala berritzea eskatu behar dut edo automatikoki egiten da hori?
  41. . Zein ziurtagiri digital onartzen ditu Egoitza Elektronikoak?
  42. . Edozein ziurtagiri digital erabili al dezaket zerbitzu edo izapide bera egiteko?
  43. . Egoitza Elektronikoko zein zerbitzu edo izapidetan erabili dezaket Pertsona Juridikoaren Ziurtagiria?
  44. . Ziurtagiri digital bat baino gehiago eduki al ditzaket?
  45. . Nola lortu dezaket ziurtagiri digital bat?
  46. . Nola lor dezaket Diruaren eta Zerga Zigiluaren Fabrika Nazionala-Monetaren Errege Etxearen (FNMT-RCM) ziurtagiri bat?
  47. . Nola lortu dezaket IZENPE ziurtagiria?
  48. . Gizarte Segurantzaren zein erregistro bulegotan lortu dezaket pertsona fisikoentzako ziurtagiri digitala?
  49. . Zein zerbitzu edo izapidetan erabil dezaket DNI elektronikoa? Zergatik ez dit onartzen?
  50. . Zergatik ez dit uzten sartzen nire ziurtagiri digitalarekin?
  51. . Nire nabigatzaileak zer konfigurazio izan behar du nire ziurtagiri digitala Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan erabili ahal izateko?
  52. . Nire ziurtagiria babes dezaket nabigatzailean?
  53. . Nire ziurtagiria beste ordenagailu batean instalatuta erabil dezaket?
  54. . Chrome edo Linux badut, nola deskarga ditzaket ziurtagiri digitalak?
  55. . Nola esporta eta inporta daitezke ziurtagiri digitalak? Badago horri buruzko eskulibururik?
  56. . Agiriak banatzeko arazoak: dagokion DNI elektronikoa sartu ondoren, nabigatzailera esportatu nahi diren ziurtagiriak pantailan agertzen dira; bi agertzen dira, bata benetakotasunari dagokiona eta bestea bereiz, eta hori ez da operatiboa.
  57. . Zergatik ezin dut formularioa, bete ondoren, fitxategi batean gorde gero eransteko?
  58. . Zer desberdintasun daude "sinadura elektronikoa"-ren eta "kodifikazio informatiko"-en artean, Gizarte Segurantzak igorritako ziurtagiri edo txosten baten benetakotasuna egiaztatu nahi dudanean?
  59. . Zergatik ezin dezaket Erregistro Elektronikoan izapide baten eskaera prozesua amaitu? Zergatik adierazten du prozesuak transmisioan errore bat gertatu dela?
  60. . Ziurtagiria behar bezala instalatuta daukat, beste webguneetara sartu naiteke, baina egoitzaren ziurtagiria duten hainbat zerbitzu ezin ditut erabili
  61. . Zergatik ez da sortzen eskatutako txostenaren deskarga fitxategia? Edo, zergatik agertzen da TXOSTEN BAT SORTZEN ARI DA esaten duen leiho bat?
  62. . Zergatik agertzen da mezu hau: "Kontuz! 1. orrialdean gertatu da. Mesedez, egiaztatu eskaerako datuak. Zuzenak badira, sinatu eskaera; zuzenak ez badira, itzuli aurreko pantailara datuok zuzentzeko" datuak zuzenak badira?
  63. . Zer ekintza jakinarazten dira telematikoki?
  64. . Nola berma dezaket Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan argitaratzen diren jakinarazpen guztiak jasotzen ditudala?
  65. . Noiz jartzen dira martxan jakinarazpen telematikoaren ondorio juridikoak?
  66. . Beste pertsona batzuen ordez jardun gaitezke?
  67. . Nola jokatu behar da arazo teknikoren bat izanez gero?
  68. . Arazoak ditut sinatzerako orduan
  69. . Zer software behar dut nire jakinarazpenetara sartu eta sinatzeko?
  70. . Nola izenda daiteke hirugarren bat jakinarazpen telematikoen hartzaile gisa?
  71. . Dagoeneko ziurtagiri digitala izanez gero, jakinarazpen telematikoak jasotzeko aurretiko beste izapiderik egin behar da?
  72. . Jakinarazpenik badagoen egiaztatzean, testu hau agertzen da kontsulta pantailan: “Ez dago jakinarazpenik, baliteke zerbitzu honetan alta egin gabe egotea”. Zergatik?
  73. . Zenbat aldiz harpidetu eta baja egin dezake Borondatezko Harpidetze Zerbitzuko prozeduren ardura duen subjektuak?
  74. . Noiz hasten da Jakinarazten Telematikoak jasotzen, jakinarazpen sistema honetara borondatez harpidetuz gero, edo noiz uzten zaio horiek jasotzeari, zerbitzuan baja eginez gero?
  75. . Noiz gauzatuko da jakinarazpen telematikoko sistemaren bidez jakinarazpenak jasotzeko betebeharra?
  76. . Interesdunei oharren bat bidaliko zaie Egoitza Elektronikoan jakinarazpenak dituztela adieraziz?
  77. . Dagoeneko Egoitza Elektronikoan eskuragarri ez dagoen jakinarazpen baten PDF dokumentua berreskuratzeko modurik badago?
  78. . Ekipoak zer baldintza tekniko izan behar ditu jakinarazpenetara sartzeko eta sinatzeko?
  79. . Zenbat denbora egiten dute jakinarazpen elektronikoek Egoitza Elektronikoan, sinatzeko edo baztertzeko?
  80. . Nola sar daiteke Jakinarazpen Telematikoen Borondatezko Harpidetze eta Kontsulta eta sinadura Zerbitzuetara?
  81. . Nola kontsultatu eta eskuratu ditzaket jakinarazpen telematikoak?
  82. . Interesdunak zer prozeduratan eman dezake izena Borondatezko Harpidetze Zerbitzuaren bidez?
  83. . Nortzuk dira jakinarazpen telematikoen hartzaileak?
  84. . Behartuta egon ez arren, jakinarazpenak elektronikoki jaso ditzaket?
  85. . Nor dago jakinarazpenak elektronikoki jasotzera behartua?
  86. . Zer da Jakinarazpen Telematikoen Zerbitzua?
  87. . Nola komunika dezake interesdunak jakinarazpenak soilik berari helarazteko?
  88. . Zer da Zure Gizarte Segurantza?
  89. . Zer behar dut Zure Gizarte Segurantzan sartzeko?
  90. . Zer da Cl@ve erabiltzailea?
  91. . Ziurtagiri digitala erabil dezaket Zure Gizarte Segurantzan sartzeko?
  92. . Erabiltzaile eta pasahitza ditut, baina saioa ezin dudala hasi dio.
  93. . Sartzean errorea ematen du
  94. . Zein zerbitzu ditut eskura Zure Gizarte Segurantzan?
  95. . Lan-bizitzako kotizazio-oinarrietan arazoak daudela dio
  96. . Klase Pasiboen erregimenean kotizatzen ari naiz, baina simulagailuak errore mezua eman dit, erretiratzeko data kalkulatu ezin duela esanez, egun Gizarte Segurantzan kotizatzen ez dudala arrazoituz
  97. . Zein eragin du pentsioaren kalkuluan soldadutzak edo ordezko gizarte-zerbitzuak eta nola gehitu behar dut?
  98. . Erretiro-simulagailuak ematen duen zenbatekoa gordina ala garbia al da?
  99. . Nola betetzen ditu erretiro-simulagailuak pentsioaren oinarri arautzailean dauden hutsuneak?
Complementary Content
${loading}