Informació important sobre cookies
Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Este servei facilita la sol·licitud de modificació de dades de proveïdor en el sistema de la Seguretat Social d’aquells que reunisquen esta condició a conseqüència d’haver fet un lliurament de béns o una prestació de serveis al Sistema.
Proveïdors que hagen prestat serveis o hagen lliurat béns al Sistema de la Seguretat Social.
Presentar una sol·licitud de modificació per Registre Electrònic en nom propi, com a representant o com a apoderat (en este últim cas ha d’estar inscrit prèviament en el Registre d’Apoderaments de la Seguretat Social).
Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servei, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.
La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.
Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
Per a consultar les sol·licituds presentades pot accedir al servici:
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
L’accés a este servici estarà habilitat només quan s’identifique com a persona física o entitat