Informació important sobre cookies
Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Aquest servei facilita la sol·licitud de modificació de dades de proveïdor en el sistema de la Seguretat Social d’aquells que reuneixin aquesta condició a conseqüència d’haver fet un lliurament de béns o una prestació de serveis al Sistema.
Proveïdors que hagin prestat serveis o hagin lliurat béns al sistema de la Seguretat Social.
Presentar una sol·licitud de modificació per Registre Electrònic en nom propi, com a representant o com a apoderat (en aquest últim cas ha d’estar inscrit prèviament en el Registre d’Apoderaments de la Seguretat Social).
Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.
La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 MB.
Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
Per consultar les sol·licituds presentades pot accedir al servei:
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad