Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Pentsioetarako eta beste prestazio batzuetarako aurretiko hitzordua lortzea (INSS) < Itzuli

Cerrar

PRESTAZIO-ESKAERA JOAN-ETORRIRIK GABE

Prestazio-eskaera aurkez dezakezu, joan-etorririk gabe.

NAN elektronikoa, ziurtagiri digitala edo Cl@ve pasahitza baduzu, izapidea Zure Gizarte Segurantza atariaren edo Egoitza Elektronikoaren bidez egitea gomendatzen dizugu.

Ziurtagiri digitala edo Cl@ve erabiltzailea ez baduzu, aurrez aurre eska dezakezu, Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan aurretiko hitzordua eskatuta Hiritarrak > Pentsioetarako eta beste prestazio batzuetarako aurretiko hitzordua > Zerbitzurako sarbidea ziurtagiririk gabe.

Gogoan izan aurretiko hitzordua eska dezakezula telefono bidezko arreta edo aurrez aurreko arreta jasotzeko INSSen 901 10 65 70 / 91 541 25 30 telefonoetan.

Kontuan izan ziurtagiri digitala izateko, bulegora joan baino lehen eskaera-kode bat lortu beharko duzula FNMT webgunean eta bulegora eraman beharko duzula hitzordua duzun egunean.

Gainera, ez baduzu ziurtagiririk edo Cl@ve erabiltzailerik,“Gizarte Segurantzaren (Gizarte Segurantzako Institutu Nazionala) prestazioak eskatzea eta izapidetzea” zerbitzua erabil dezakezu zure eskaera bidaltzeko. Horretarako, bidal iezaguzu egin nahi duzun eskaeraren eredua, beteta. Eredua deskarga dezakezu gure webguneko Inprimakiak eta ereduak atalean.

Gainera, hitzorduaren aukeren artean eskuragarri uzten dizkizugu hitzordu bidezko telefono bidezko arreta. Haren bidez, adostutako egun eta orduan jarriko gara zurekin harremanetan, behar duzun informazioa edo izapidea eskaintzeko, gure bulegora etorri gabe, edo, ezinbestekoa bada, gure Zentroetarako hitzordu bat eman. Horretarako, eskatu aurretiko hitzordua dagoeneko azaldu dugun moduan eta hautatu telefono bidezko arreta aukera.

 Informazio orokorra eta gure zerbitzuei buruzko informazioa aurki dezakezu ISSA laguntzailean gure webgunearen atarian eta bertako kontsultak atalean.

Gure telefono-zenbakiak ere erabil ditzakezu: 901 16 65 65 eta 915 42 11 76. 020 telefonoaren bidez lor dezakezu informazioa bizitzeko gutxieneko errentari buruz. Telefono horiek zentzuz erabiltzea eskatzen dizuegu, gauza garrantzitsu eta urgenteetarako baino ez.

HITZORDUA ESKATU AURRETIK, IRAKURRI MEZU HAU

Zerbitzu honekin, Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren Gizarte Segurantzaren Arreta eta Informazio Zentroetan (CAISS) prestazioekin lotutako izapideak egiteko aurrez eskatutako hitzordua lortu eta kudeatu daiteke. Gogoratu kudeaketak elektronikoki ere egin ditzakezula, lekuz aldatu gabe eta edozein unetan, ziurtagiri digitalarekin edo gakoarekin Egoitza Elektroniko honetan edo, identifikazio-metodorik ez baduzu, “Gizarte Segurantzaren prestazio-eskaera eta -izapideak” (https://tramites.seg-social.es/) atalean. Halaber, 901 16 65 65 informazio-telefonoa duzu edo kontsultak idatziz bidal diezazkigukezu.

Izapide honi buruz

Norentzat:

Pentsioetarako eta bestelako prestazioetarako aurretiko hitzordua lortu nahi duten herritar guztiei.

Zer ahalbidetzen du:

Pentsioetarako eta beste prestazio batzuetarako aurretiko hitzordua lortzea.

Ordezkari profesionala bazara, irakurri “Kontuan hartzeko” atala.

Zer behar da hori gauzatzeko

Inprimaki elektronikoak eskatzen duen informazioa osatzea.

Kontuan hartzekoak

Gogoratu, bulegoetara etortzeaz gainera, kanal hauetan izango gaituzue:

  •  

Inprimakia behar bezala betetzeko, kontuan izan behar duzu:

  • * duten eremuak nahitaez bete behar dira.
  • "Aurretiko Hitzordua Lortzeko" inprimakian hainbat  pauso jarraitu behar dira. Bertan, pentsioetarako eta beste prestazio batzuetarako aurretiko hitzordua lortzeko beharrezkoak diren datuak eskatuko zaizkizu.
  • Inprimakia betetzeko laguntza behar baduzu, kontsultatu "Ziurtagiri digitalik gabeko aurrez eskatutako hitzordua lortzeko, kontsultatzeko edo ezabatzeko gida" edo "Ziurtagiri digitalarekin aurrez eskatutako hitzordua lortzeko, kontsultatzeko edo ezabatzeko gida".
  • Hitzordu bat eskatu aurretik, kontsultatu zure beharretara hobekien egokitzen dena hautatzeko eskaintzen dizkizugun arrazoiak. Saiatuko gara lortutako hitzorduan zure arazo guztiak konpontzeko behar duzun denbora ematen.
  • CAISSei buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, Gizarte Segurantzaren bulegoen direktorioa kontsulta dezakezu. Arreta jaso nahi duzun CAISSen ez baduzu aurrez eskatutako hitzordurik lortzen, beste zentro batean egin dezakezu zure bisita. Behar izanez gero, CAISSetako edozeinetara joan zaitezke.

Ordezkari profesionalak behar direnean (gestoriak, abokatuak, lan-harremanetako gradudunak, etab.), kontuan izan:

  • Ziurtagiri digitalarekin sartu beharko direla.
  • Prozeduraren Legeari jarraiki, dauden zerbitzu elektronikoak erabili beharko direla eskaerak eta dokumentuak aurkezteko.

Hurrengo urratsak

Posta elektroniko bat jasoko duzu hitzorduaren datuekin.
Behin hitzordua duzunean, aukeratutako zentrora joan beharko duzu, adierazitako egunean eta orduan.

Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.

Zerbitzu honetarako sarbidea gaituko da soilik pertsona fisiko gisa identifikatzen zarenean

Complementary Content
${loading}