Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Comunicat de baixa i canvi de cotització de desocupació (REM) < Tornar

Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, d’acord amb el que es preveu en l’art. 299 del TRLGSS, la baixa en la prestació d’atur quan es produeixin situacions de suspensió o extinció del dret o es deixin de reunir els requisits exigits per a la seva percepció.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Treballadors per compte aliè del Règim Especial de Mar que siguin beneficiaris d’una prestació d’atur.

Què permet fer

  •  
  • Fer una comunicació per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar emplenat el model de sol·licitud.
  • Annexar documentació.

Què cal per fer-ho

  • Emplenar i annexar el model de comunicació.
  • Annexar còpia dels documents que es detallen en les instruccions d'aquest.
  • Disposar d'un programari que permeti emplenar i guardar la sol·licitud per annexar-la després.

Cal tenir en compte

Si hi accedeix per Cl@ve amb Cl@ve permanent, per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, la validació de l’accés es complementarà amb la tramesa d’un codi via SMS al número de mòbil que hagi facilitat durant l’acte de registre, codi que haurà d’introduir per poder accedir-hi.

La Direcció Provincial de l’ISM corresponent li requerirà els documents originals que siguin necessaris per tramitar la sol·licitud.

Si actueu com a representant, haureu d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la representació.

En el cas d’actuar com a apoderat, haurà d’estar inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments.

La mida total de la documentació per annexar-hi no pot superar els 10 MB.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà  de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació de la mateixa a l’interessat i, en el seu cas, al seu representant.

Podeu obtenir informació de l'evolució de la sol·licitud per telèfon o presencialment a la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}