Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Comunicat de baixa i canvi de cotització de desocupació (REM) < Tornar

Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, d’acord amb el que preveu l’art. 299 del TRLGSS, la baixa en la prestació d’atur quan es produïsquen situacions de suspensió o extinció del dret o es deixen de reunir els requisits exigits per a la seua percepció.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Treballadors per compte d’altri del Règim Especial de Mar que siguen beneficiaris d’una prestació per desocupació.

Què permet fer

  •  
  • Fer una comunicació per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar el model de sol·licitud omplit.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per a fer-ho

  • Omplir i annexar el model de comunicació.
  • Annexar una còpia dels documents que es detallen en les instruccions.
  • Disposar d'un programari que permeta omplir i guardar la sol·licitud per tal d'annexar-la després.

Cal tindre en compte

Si hi accedeix per Cl@ve amb Cl@ve permanent, per tal de garantir un nivell de seguretat més alt en este servei, la validació de l’accés es complementarà amb l'enviament d’un codi via SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l’acte de registre; haurà d’introduir eixe codi per a poder accedir-hi.

La Direcció Provincial de l’ISM corresponent li requerirà els documents originals que siguen necessaris per a tramitar la sol·licitud.

Si actua com a representant, haurà d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixe constància fidedigna de la representació.

En el cas d’actuar com a apoderat, ha d’estar inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments.

La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà  de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació d'esta a l’interessat i, si escau, al seu representant.

Pot obtindre informació de l'evolució de la sol·licitud per telèfon o presencialment a la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}