Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Informe de quotes ingressades per correu postal < Tornar

A través d'aquest servei es pot obtenir un informe en què es recullen les bases de cotització i les quotes de Seguretat Social ingressades des del 1999 en els Règims i/o Sistemes Especials, que li serà remès per correu postal.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A treballadors dels Règims Especials i dels Sistemes Especials en què els treballadors tenen la consideració de subjectes responsables de l'ingrés de quotes. En el cas dels empleats de la llar del Sistema Especial, sempre que les quotes figurin ingressades, ja sigui per l'ocupador o per l'empleat de la llar.

Què permet fer

Podreu emplenar un formulari de sol·licitud de manera que se us enviarà l’informe per correu postal al domicili que figuri a la base de dades de la Seguretat Social.

Cal tenir en compte

Les dades introduïdes al formulari han de coincidir amb les existents a la base de dades de la Tresoreria General de la Seguretat Social. Si no coincideixen, no s'enviarà l'informe.

Contingut de l'informe:

  • Dades identificatives: número de Seguretat Social i document identificatiu (DNI, passaport, NIE) del treballador.
  • Període de liquidació: mes i any de l’exercici a què corresponen les bases de cotització i les quotes ingressades.
  • Règim de la Seguretat Social al qual s'atribueixen les bases de cotització i les quotes: 
    • Règim Especial de la Seguretat Social dels treballadors per compte propi o autònoms en què figura inclòs el Sistema Especial per a treballadors autònoms amb activitat agrària.
    • Règim Especial Agrari respecte dels treballadors per compte propi –fins al 31 de desembre de 2007– i respecte dels treballadors per compte d'altri pels períodes d'inactivitat o períodes d'inclusió al cens agrari –fins al 31 de desembre de 2011.
    • Treballadors inclosos al Sistema Especial per als treballadors per compte d'altri agraris del Règim General de la Seguretat Social, a partir de l'1 de gener de 2012, pels períodes d'inactivitat.
    • Règim Especial del Mar respecte dels treballadors per compte propi.
    • Règim Especial d'empleats de la llar, fins al 30 de juny de 2012. A partir de l'1 de gener de 2012, Sistema Especial d'empleats de la llar del Règim General.
    • S'inclouen les bases de cotització i les quotes de qualsevol Règim ingressades pels subscriptors de convenis especials.
  • Bases de cotització per les quals s'ha cotitzat en cada un dels períodes de liquidació.
  • Quotes ingressades respecte de cada un dels períodes de liquidació.
  • Recàrrec i/o interessos ingressats respecte de cada un dels períodes de liquidació.

Pròxims passos

  • Una vegada emplenat el formulari, s'obtindrà un número de referència que servirà per consultar l'estat de la petició.
  • La informació de l'estat de la petició cursada es rebrà a través d'un correu electrònic.
  • Transcorregudes 24 hores des de la recepció del correu informatiu, es podrà accedir al servei Consulta d’estat de sol·licitud d’informes.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Complementary Content
${loading}