Valore esta pàgina
Valore este contingut

Contenido principal

Carpeta Ciutadana

Ajuda

Les teues gestions de la Seguretat Social a un clic

Les teues gestions de la Seguretat Social a un clic

Què és i com utilitzar la Carpeta Ciutadana?

Què és i per a què servix?

És un espai personal que et permet consultar, des d’un únic punt i de forma àgil, determinades dades personals i sol·licituds o tràmits que hages realitzat davant de la Seguretat Social.

Com puc accedir-hi?

Necessitaràs una identitat electrònica segura, ja siga mitjançant Cl@ve (Cl@ve PIN o Cl@ve Permanent), DNI electrònic o qualsevol certificat electrònic reconegut.

Quins servicis puc trobar-hi?

Pots accedir a les notificacions electròniques que et remetem, així com al Registre electrònic de la Seguretat Social per a presentar sol·licituds i documentació. També podràs consultar l’estat de tramitació de les teues sol·licituds.

Accés als serveis disponibles

Accés als Serveis

Tria quins serveis vols utilitzar

Les meues notificacions

Accedix a les notificacions electròniques que enviem els Organismes o Entitats de la Seguretat Social quan resolem les teues sol·licituds o quan et comuniquem qualsevol altra actuació.

El meu Registre Electrònic

Fes una sol·licitud, o consulta les que hages presentat, a través del Registre Electrònic de la Seguretat Social. Podràs veure’n l’estat de tramitació, aportar nova documentació o contestar als nostres requeriments perquè aportes documentació o informació.

Els meus Expedients

Consulta l’estat de tramitació dels procediments que tingues oberts i la relació dels tràmits que estiguen finalitzats.

Complementary Content
${loading}