Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A continuación descríbense os atallos de teclado definidos para a Sede Electrónica da Seguridade Social, co obxecto de facilitar a navegación.
Atallo | Acceso |
---|---|
0 | Inicio |
1 | Cidadáns |
2 | Empresas e Profesionais |
3 | Administración e Mutuas |
4 | A miña sede electrónica |
5 | Oficina de Rexistro |
6 | Taboleiro de anuncios |
7 | Suxestións e Queixas |
8 | Carta de Servizos |
9 | Navegación |
g | Preguntas Frecuentes |
w | Mapa da Sede |
b | Accesibilidade |
n | Normativa e Lexislación |
q | Requisitos Técnicos |
l | Certificados Dixitais |
y | Data e Hora Oficial |
ou | Aviso Legal |
k | RSS |
O uso de atallos de teclado depende do navegador. Os máis frecuentes utilizan as seguintes combinacións de teclas:
Internet Explorer: ALT + atallo; e a continuación premer ENTER
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + atallo
Google Chrome: ALT + atallo
O Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións – Secretaría de Estado da Seguridade Social e Pensións comprometeuse a facer accesible o seu sitio web consonte o Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, publicado no Boletín Oficial do Estado o día 19 de setembro de 2018. Este Real Decreto traspón a Directiva (UE) 2016/2102 do Parlamento Europeo e do Consello. A Directiva Europea baséase na norma UNE EN 301 549:2019 “Requisitos de accesibilidade de produtos e servizos TIC” e esta, á súa vez, é unha adaptación das Pautas de Accesibilidade para o Contido Web (WCAG 2.1) do W3C.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://sede.seg-social.gob.es.
Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018. A continuación, indícanse os aspectos non conformes.
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
A presente declaración foi preparada o 09 marzo 2021.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo polo propio organismo.
Última revisión da declaración: 07 outubro 2020.
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como por exemplo:
Na Solicitude de información accesible débese concretar, con total claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
Poderase presentar a través do seguinte correo electrónico: accesibilidad.giss-sscc.accesibilidad-portal@seg-social.es
Tamén se pode empregar o formulario de suxestións e queixas.
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible a través deste formulario serán recibidas e tratadas pola Xerencia de Informática da Seguridade Social.
O procedemento de reclamación é o recollido no artigo 13 do Real Decreto 1112/2018 e entrará en vigor o 20 de setembro de 2020.
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se concordase coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos recollidos no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente, poderase iniciar unha reclamación no caso de que se superase o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada no marco recollido pola Lei 39/2015, da 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
O sitio web está deseñado para a súa visualización responsiva, co que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles.
As revisións de accesibilidade realizadas ata a data de definición da actual declaración están baseadas nos criterios WCAG 2.1. Establécese como obxectivo alcanzar o cumprimento de todos os requisitos de nivel A e AA, xunto a certos requisitos de nivel AAA considerados relevantes para a mellora da experiencia de uso do portal por parte do cidadán.