Valore esta páxina
Valore este contido

Contenido principal

Accesibilidade < Volver

¿Como navegar? Atallos de teclado

Como navegar? Atallos de teclado

A continuación descríbense os atallos de teclado definidos para a Sede Electrónica da Seguridade Social, co obxecto de facilitar a navegación.


AtalloAcceso
0

Inicio

1

Cidadáns

2

Empresas e Profesionais

3

Administración e Mutuas

4

A miña sede electrónica

5

Oficina de Rexistro

6

Taboleiro de anuncios

7

Suxestións e Queixas

8

Carta de Servizos

9

Navegación

g

Preguntas Frecuentes

w

Mapa da Sede

b

Accesibilidade

n

Normativa e Lexislación

q

Requisitos Técnicos

l

Certificados Dixitais

y

Data e Hora Oficial

ou

Aviso Legal

k

RSS


O uso de atallos de teclado depende do navegador. Os máis frecuentes utilizan as seguintes combinacións de teclas:

Internet Explorer: ALT + atallo; e a continuación premer ENTER
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + atallo
Google Chrome: ALT + atallo

Declaración de Accesibilidade

O Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións – Secretaría de Estado da Seguridade Social e Pensións comprometeuse a facer accesible o seu sitio web consonte o Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, publicado no Boletín Oficial do Estado o día 19 de setembro de 2018. Este Real Decreto traspón a Directiva (UE) 2016/2102 do Parlamento Europeo e do Consello. A Directiva Europea baséase na norma UNE EN 301 549:2019 “Requisitos de accesibilidade de produtos e servizos TIC” e esta, á súa vez, é unha adaptación das Pautas de Accesibilidade para o Contido Web (WCAG 2.1) do W3C.

A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://sede.seg-social.gob.es.

Situación de cumprimento

Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018. A continuación, indícanse os aspectos non conformes.

Contido non accesible

O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:

  1. Falta de conformidade co Real Decreto 1112/2018.
    • Marcado incorrecto de imaxes decorativas [requisito número 9.1.1.1 Contido non textual de UNE EN 301549:2019].
    • Existen sentenzas puntuais no uso dalgunhas etiquetas de marcado semántico, como aniñamento incorrecto de elementos, marcado de parágrafos, falta de estrutura xerárquica sen saltos en encabezados, ausencia de descrición e estruturación en táboas [requisito número 9.1.3.1 Información e relacións de UNE EN 301549:2019].
    • Problemas en eventos dependentes de Javascript e en certos elementos de navegación non accesibles a través de teclado ou lector de pantalla [requisito número 9.2.1.1 Teclado de UNE EN 301549:2019].
    • Descrición desaxeitada de ligazóns ou cunha funcionalidade non definida [requisito número 9.2.4.4 Propósito das ligazóns de UNE EN 301549:2019].
    • Erros de procesamento HTML e CSS [requisito número 9.4.1.1 Procesamento de UNE EN 301549:2019].
      Foco do teclado non visible [requisito número 9.2.4.7 Foco visible de UNE EN 301549:2019].
    • Identificación de elementos soamente mediante a cor ou por algunha característica sensorial [requisito número 9.1.4.1 Uso de cor e 9.1.3.3 Características sensoriais de UNE EN 301549:2019].
    • Contraste de cor insuficiente en títulos de seccións [requisito número 9.1.4.3 Contraste de UNE EN 301549:2019].
    • Incorrecta orde do foco do teclado nos menús principais na versión móbil ou en gráficos de interacción [requisito número 9.2.4.3 Orde do foco de UNE EN 301549:2019].
    • Uso de medidas absolutas en fontes [requisito número 9.1.4.4 Cambio de tamaño do texto de UNE EN 301549:2019].
    • Uso incorrecto de roles e estados WAI-ARIA en compoñentes tales como os paneis de pestanas, árbores de navegación, acordeóns, etc. [requisito número 9.4.1.2 Nome, función, valor de UNE EN 301549:2019].
  2. Carga desproporcionada: Non resulta aplicable
  3. O contido que non entra dentro da lexislación aplicable.
    Poderían existir arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos publicados antes do 20 de setembro de 2018 que cumpran parcialmente os requisitos de accesibilidade.  

Preparación da presente declaración de accesibilidade

A presente declaración foi preparada o 09 marzo 2021.

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo polo propio organismo.

Última revisión da declaración: 07 outubro 2020.

Observacións e datos de contacto

Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como por exemplo:

  • informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web
  • transmitir outras dificultades de acceso ao contido
  • formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web

Na Solicitude de información accesible débese concretar, con total claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

Poderase presentar a través do seguinte correo electrónico: accesibilidad.giss-sscc.accesibilidad-portal@seg-social.es

Tamén se pode empregar o formulario de suxestións e queixas.

As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible a través deste formulario serán recibidas e tratadas pola Xerencia de Informática da Seguridade Social.

Procedemento de aplicación

O procedemento de reclamación é o recollido no artigo 13 do Real Decreto 1112/2018 e entrará en vigor o 20 de setembro de 2020.

Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se concordase coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos recollidos no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente, poderase iniciar unha reclamación no caso de que se superase o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.

A reclamación pode ser presentada no marco recollido pola Lei 39/2015, da 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Contido opcional

O sitio web está deseñado para a súa visualización responsiva, co que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles.

As revisións de accesibilidade realizadas ata a data de definición da actual declaración están baseadas nos criterios WCAG 2.1. Establécese como obxectivo alcanzar o cumprimento de todos os requisitos de nivel A e AA, xunto a certos requisitos de nivel AAA considerados relevantes para a mellora da experiencia de uso do portal por parte do cidadán.

Complementary Content
${loading}