Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Sol·licitud d’un curs de formació professional marítima i sanitària per una entitat del sector marítim pesquer (REM) < Tornar

Este servici permet sol·licitar a entitats del sector marítim pesquer, per Registre Electrònic, en nom seu o mitjançant representació, l’organització d’un curs de formació professional marítima i sanitària, per als seus treballadors i/o associats, a l’empara del que establix la disposició addicional primera del Reial decret 292/2018, de 18 de maig, pel qual es regula el procediment d’accés i el règim de prestació de la formació professional marítima i sanitària de l’Institut Social de la Marina.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A empreses del sector marítim pesquer, confraries de pescadors, cooperatives d’armadors o corporacions del sector marítim pesquer i a les corporacions amb implantació en el sector marítim pesquer, que desitgen sol·licitar l’organització d’un curs, de formació professional marítima i sanitària, a l’empara del que establix la disposició addicional primera del Reial decret 292/2018, de 18 de maig, pel qual es regula el procediment d’accés i el règim de prestació de la formació professional marítima i sanitària de l’Institut Social de la Marina.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar-hi omplit el model de sol·licitud.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per a fer-ho

  •  
  • Omplir i annexar el document de sol·licitud Excel que té disponible per a descarregar en l’apartat “5. Documents que es presenten amb la sol·licitud” del Formulari de Registre.
  • Annexar documentació que acredite que els treballadors i/o associats complixen els requisits establits per a poder cursar el tipus de curs sol·licitat.
  • Disposar d'un programari que permeta omplir i guardar el document de sol·licitud Excel per a annexar-lo després.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La Direcció Provincial de l'Institut Social de la Marina corresponent li sol·licitarà els originals dels documents que calguen.

Per tal d'actuar en nom d’un tercer haurà de tindre un apoderament inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments que li permeta fer este tràmit. Si no disposa d’un apoderament inscrit en l’esmentat registre, haurà d’acreditar-ne la representació adjuntant-hi un document vàlid en dret que deixe constància fidedigna d’esta.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de presentar en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació d'esta a l’interessat i, si escau, al seu representant.

SMS per a informar que la resolució s’ha produït.

Pot obtindre informació de l'evolució de la sol·licitud en la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Modelo normalizado de representación ISM (PDF, 1744 Kb) 21/07/2023
Complementary Content
${loading}