Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Sol·licitud d’un curs de formació professional marítima i sanitària per una entitat del sector marítim pesquer (REM) < Tornar

Aquest servei permet sol·licitar a entitats del sector marítim pesquer, per Registre Electrònic, en nom propi o mitjançant representació, l’organització d’un curs de formació professional marítima i sanitària, per als seus treballadors i/o associats, a l’empara del que estableix la disposició addicional primera del Reial Decret 292/2018, de 18 de maig, pel qual es regula el procediment d’accés i el règim de prestació de la formació professional marítima i sanitària de l’Institut Social de la Marina.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A empreses del sector marítim pesquer, confraries de pescadors, cooperatives d’armadors o corporacions del sector marítim pesquer i a les corporacions amb implantació al sector marítim pesquer, que desitgin sol·licitar l’organització d’un curs, de formació professional marítima i sanitària, a l’empara del que estableix la disposició addicional primera del Reial Decret 292/2018, de 18 de maig, pel qual es regula el procediment d’accés i el règim de prestació de la formació professional marítima i sanitària de l’Institut Social de la Marina.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar-hi emplenat el model de sol·licitud.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  •  
  • Emplenar i annexar el document de sol·licitud Excel que teniu disponible per descarregar-lo en l’apartat “5.  Documents que es presenten amb la sol·licitud” del Formulari de Registre.
  • Annexar documentació que acrediti que els treballadors i/o associats compleixen els requisits establerts per poder cursar el tipus de curs sol·licitat.
  • Disposar d'un programari que permeti emplenar i desar el document de sol·licitud Excel per annexar-lo després.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La Direcció Provincial de l'Institut Social de la Marina corresponent us sol·licitarà els originals dels documents que siguin necessaris.

Per actuar en nom d’un tercer haureu de tenir un apoderament inscrit al Registre Electrònic d’Apoderaments que us permeti fer aquest tràmit. Si no disposeu d’un apoderament inscrit en l’esmentat registre, haureu d’acreditar-ne la representació adjuntant-hi un document vàlid en dret que deixi constància fidedigna d’aquesta.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació de la mateixa a l’interessat i, en el seu cas, al seu representant.

SMS per informar que la resolució s’ha produït.

Podeu obtenir informació de l'evolució de la sol·licitud a la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Modelo normalizado de representación ISM (PDF, 1744 Kb) 21/07/2023
Complementary Content
${loading}