Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Sol·licitud Prestació Contributiva d’Atur (REM) < Tornar

Aquest servei permet sol·licitar per registre electrònic, al treballador per compte d’altri del Règim Especial del Mar, prestacions substitutives de les rendes salarials deixades de percebre com a conseqüència de la pèrdua d’una feina anterior o de la suspensió del contracte o reducció de la jornada.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Treballadors per compte d’altri del Règim Especial del Mar o apoderats/representants d’aquests.

Què permet fer

  •  
  • Fer una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar emplenat el model de sol·licitud.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Emplenar i annexar el model de sol·licitud.
  • Annexar còpia dels documents que es detallen en les instruccions d'aquest.
  • Disposar d'un programari que permeti emplenar i guardar la sol·licitud per annexar-la després.

Cal tenir en compte

Ha d’estar inscrit com a demandant d’ocupació i sol·licitar en els QUINZE DIES HÀBILS següents a la data en què es produeixi el cessament involuntari en l’ocupació o al dia que finalitzi el període de vacances pendent de gaudir, o des de l’inici de la suspensió de la relació laboral o de la reducció de jornada.

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.
La Direcció Provincial de l’ISM corresponent us requerirà els originals dels documents que siguin necessaris.

Per actuar en nom d’un tercer haurà de tenir un apoderament inscrit al Registre Electrònic d’Apoderaments que li permeti realitzar aquest tràmit. Si manca d’apoderament vigent en l’esmentat registre, haurà d’acreditar la representació annexant el model normalitzat de representació que pot descarregar-se per al seu emplenament en l’apartat “documentació adjunta”, o bé adjuntar qualsevol altre document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la mateixa.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà  de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació de la mateixa a l’interessat i, en el seu cas, al seu representant.

Podeu obtenir informació de l'evolució de la sol·licitud per telèfon o presencialment a la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}