Informació important sobre cookies
Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Aquest servei permet sol·licitar, per Registre Electrònic, a les empreses inscrites en el Règim Especial de la Seguretat Social dels Treballadors del Mar, el reemborsament de despeses per assistència sanitària als seus treballadors embarcats, quan l’embarcació es trobi en port estranger.
Empreses inscrites en el Règim Especial de la Seguretat Social dels Treballadors del Mar, com a conseqüència de l’assistència sanitària als seus treballadors, a causa de malaltia comuna o bé per accident de treball o malaltia professional, si l’empresa té cobertes les esmentades contingències amb l’Institut Social de la Marina, quan l’embarcació es trobi en port estranger.
Persones o entitats que actuïn en representació de les anteriors.
Si s’actua com a persona jurídica, bé com a empresa o treballador autònom empresari, haureu d’utilitzar el corresponent Certificat Digital de Persona Jurídica.
Per actuar en nom d’un tercer haureu de tenir un apoderament inscrit al Registre Electrònic d’Apoderaments que us permeti realitzar aquest tràmit. Si no disposeu d’un apoderament inscrit en l’esmentat registre, haureu d’acreditar-ne la representació adjuntant-hi un document vàlid en dret que deixi constància fidedigna d’aquesta.
Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.
La Direcció Provincial de l’Institut Social de la Marina us requerirà posteriorment la presentació dels documents originals.
La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.
Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
Resolució de la sol·licitud (previ informe del Centre de Sanitat Marítima, en cas de repatriació). Notificació d’aquesta a l’interessat i, si s’escau, al seu representant.
SMS per informar que la resolució s’ha produït.
Ingrés de l'import de reintegrament de despeses al compte que figuri a la sol·licitud.
Podeu obtenir informació de l'evolució de la sol·licitud a la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
L’accés a aquest servei estarà habilitat només quan s’identifiqui com a persona física o entitat