Informació important sobre cookies
Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Informem que el Complement d’ajuda a la infantesa de l’Ingrés Mínim Vital no se sol·licita amb aquest servei. Per sol·licitar-lo, has d’utilitzar el servei d’Ingrés Mínim Vital.
Aquest servei permet sol·licitar, per registre electrònic, les prestacions familiars de pagament periòdic per fill o menor a càrrec, menor de 18 anys amb una discapacitat igual o superior al 33 % o més gran de l’esmentada edat amb discapacitat igual o superior al 65 %, i de pagament únic per naixement/adopció en els supòsits de famílies nombroses, monoparentals i mares o pares amb discapacitat, i per part o adopció múltiples.
Als progenitors, adoptants i, si escau, persones que tinguin a càrrec seu menors de 18 anys amb una discapacitat igual o superior al 33% o majors d’aquesta edat amb discapacitat igual o superior al 65%, en règim d’acolliment familiar permanent o guarda amb finalitats d’adopció, així com a aquelles persones que per la seva condició de beneficiaris desitgin sol·licitar alguna de les prestacions familiars de caràcter econòmic.
Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.
La província de tràmit és aquella a la qual voleu adreçar la sol·licitud.
L’apartat d’Observacions només s’ha d’emplenar si no s’adjunta el model de sol·licitud.
La sessió de connexió està limitada temporalment; per tant, si la sessió caduca mentre empleneu la sol·licitud, l’haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions que tingueu pendents de fer.
Cal aportar la documentació que acrediti que ja no esteu immers en cap causa d’incompatibilitat que fins al moment us impossibilités percebre la prestació.
Si actueu com a representant, haureu d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la representació.
La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.
Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
L’INSS enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l’interessat.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad