Informació important sobre cookies
Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Informem que el Complement d’ajuda a la infantesa de l’Ingrés Mínim Vital no se sol·licita amb este servei. Per sol·licitar-ho, has d’utilitzar el servei d’Ingrés Mínim Vital.
Este servei permet sol·licitar, per registre electrònic, les prestacions familiars de pagament periòdic per fill o menor a càrrec menor de 18 anys amb una discapacitat igual o superior al 33 % o major d'esta edat amb discapacitat igual o superior al 65 %, i de pagament únic per naixement/adopció en els supòsits de famílies nombroses, monoparentals i mares o pares amb discapacitat, i per part o adopció múltiples.
Als progenitors, adoptants i, en el seu cas, persones que tinguen al seu càrrec menors de 18 anys amb una discapacitat igual o superior al 33 % o majors d'aquesta edat amb discapacitat igual o superior al 65 %, en règim d'acolliment familiar permanent o guarda amb finalitats d'adopció, així com a aquelles persones que per la seua condició de beneficiaris desitgen sol·licitar alguna de les prestacions familiars de caràcter econòmic.
Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servei, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.
La província de tràmit és aquella a la qual voleu adreçar la sol·licitud.
L’apartat d’Observacions només s’ha d’omplir si no s’adjunta el model de sol·licitud.
La sessió de connexió està limitada temporalment, per la qual cosa, si caduca mentre ompli la sol·licitud haurà de tornar a iniciar-la i acabar les actuacions que tinga pendents.
Cal aportar la documentació que acredite que ja no esteu immers en cap causa d’incompatibilitat que fins al moment us impossibilités percebre la prestació.
Si actua com a representant, haurà d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixe constància fidedigna de la representació.
La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.
Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
L'INSS enviarà al domicili de l'interessat la resolució de la sol·licitud.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad