Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Informamos de que o Complemento de axuda á infancia do Ingreso Mínimo Vital, non se solicita con este servizo. Para solicitalo, debes utilizar o servizo de Ingreso Mínimo Vital.
Este servizo permite solicitar, por rexistro electrónico, as prestacións familiares de pagamento periódico por fillo ou menor a cargo menor de 18 anos cunha discapacidade igual ou superior ao 33% ou maior desa idade con discapacidade igual ou superior ao 65%, e de pagamento único por nacemento/adopción nos supostos de familias numerosas, monoparentais e nais ou pais con discapacidade, e por parto ou adopción múltiples.
Aos proxenitores, adoptantes e, no seu caso, persoas que teñan ao seu cargo menores de 18 anos cunha discapacidade igual ou superior ao 33% ou maiores desa idade con discapacidade igual ou superior ao 65%, en réxime de acollemento familiar permanente ou garda con fins de adopción, así como a aquelas persoas que pola súa condición de beneficiarios desexen solicitar algunha das prestacións familiares de carácter económico.
Se accede con Usuario + Contrasinal (Cl@ve permanente), para garantir maior nivel de seguridade, enviaráselle un código vía SMS ao número de móbil que declarase durante o acto do rexistro, código que deberá introducir para poder asinar a comunicación no rexistro electrónico.
A provincia de trámite é aquela á que vostede quere dirixir a súa solicitude.
O apartado de Observacións só se cubrirá cando non se anexe o modelo de solicitude.
A sesión de conexión está limitada temporalmente, polo que se esta caduca mentres cubre a solicitude, deberá volver iniciala e terminar as actuacións que teña pendentes.
Débese achegar a documentación que acredite que xa non está inmerso en ningunha causa de incompatibilidade que ata o momento lle imposibilitase percibir a prestación.
Se actúa como representante, deberá achegar o modelo normalizado de representación, que figura no apartado documentación adxunta, ou calquera documento válido en dereito que deixe constancia fidedigna da representación.
O tamaño total da documentación que hai que anexar non pode superar os 10 Mb.
Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.
Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.
Por parte do INSS enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad