Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Modificació de dades bancàries i domicili del pensionista (REM) < Tornar

A través d’este servici pot sol·licitar en nom seu o en representació d’una altra persona, per Registre electrònic, la modificació de dades bancàries per al cobrament de pensió o del domicili del titular de la pensió (exclusivament per a pensionistes).

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A pensionistes del Règim Especial del Mar.

Què permet fer

  • Fer una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar un model de sol·licitud.

Què es necessita per a fer-ho

  • Omplir i annexar el model de sol·licitud.
  • Disposar d'un programari que permeta omplir i guardar la sol·licitud per a annexar-la després.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder signar la comunicació en el registre electrònic.

Ha d’indicar el BIC (Codi Internacional del Banc) i també el número d’IBAN, que és l’equivalent al seu número de compte corrent. Ho pot trobar en tots els rebuts i comunicacions que li envia l'entitat bancària actualment.

Si residix a l'estranger i vol rebre allà el pagament, ha d'aportar totes les dades de la seua entitat bancària en eixe país mitjançant els codis internacionals corresponents.

La Direcció Provincial de l'Institut Social de la Marina corresponent li sol·licitarà els originals dels documents que calguen.

Per a actuar en nom d’un tercer haurà de tindre un apoderament inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments que li permeta realitzar este tràmit. Si li falta un apoderament vigent en l’esmentat registre, haurà d’acreditar la representació annexant el model normalitzat de representació que pot descarregar-se per al seu ompliment en l’apartat “documentació adjunta”, o bé adjuntar qualsevol altre document vàlid en dret que en deixe constància fidedigna.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de presentar en un altre moment o utilitzar altres mitjans.



Informació complementària Passarel·la Digital Única Europea
Accés a la plataforma de valoració

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}