Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Obtindre cita prèvia per a pensions i altres prestacions (INSS) < Tornar

Cerrar

SOL·LICITUD DE PRESTACIONS SENSE DESPLAÇAMENTS

Pot presentar la seua sol·licitud de prestacions sense necessitat de desplaçar-se.

Li recomanem que faça el tràmit, sempre que dispose de DNI-electrònic, certificat electrònic o contrasenya cl@ve, a través del portal La teua Seguretat Social o a través de la nostra Seu Electrònica.

En cas de no disposar de certificat electrònic o d’usuari cl@ve, pot sol·licitar-ho presencialment obtenint cita prèvia a través de la Seu Electrònica de la Seguretat Social, fent clic a Ciudatadans, Cita prèvia per a pensions i d’altres i altres gestions i Accés al servici sense certificat.

Recorde que també pot sol·licitar cita prèvia per a atenció telefònica o presencial de l’INSS en el 901 10 65 70 / 91 541 25 30.

Tinga en compte que, per a obtindre el certificat digital, abans d’anar a l’oficina haurà d’aconseguir un codi de sol·licitud a la pàgina web de la FNMT i aportar-lo a l’oficina el dia de la cita.

A més, si no disposa de certificat o usuari cl@ve, pot utilitzar el servici “Sol·licitud i tràmits de prestacions de la Seguretat Social (Institut Nacional de la Seguretat Social)” per a enviar-nos la seua sol·licitud. Per a això, envie’ns emplenat el model oficial de la sol·licitud que desitge realitzar, que pot descarregar en l’apartat Formularis i models del nostre WEB.

També posem a la seua disposició dins de les opcions de cita el servici d’atenció  telefònica mitjançant cita,  on ens posarem en contacte amb vosté en el dia i hora fixada per a proporcionar-li la informació o el tràmit que sol·licite sense que haja de desplaçar-se a les nostres oficines o, si és imprescindible, facilitar-li una cita als nostres Centres. Per això, sol·licite una cita prèvia tal com s’ha explicat anteriorment i seleccione l’opció d’atenció telefònica.

 Pot trobar informació general i sobre els nostres servicis en l’assistent ISSA a la pàgina inicial del nostre WEB i en l’apartat de consultes d’este.

També podeu utilitzar els nostres telèfons d’informació 901 16 65 65 i 915 42 11 76. En el número 020 pot obtindre informació sobre l’Ingrés Mínim Vital. Li preguem que faça un ús responsable d’estos telèfons, només per a qüestions importants i urgents.

ABANS DE SOL·LICITAR LA CITA, PER FAVOR, LLIJA ESTE MISSATGE

Amb este servici, es pot obtindre i gestionar una cita prèvia per a tràmits relacionats amb prestacions en els Centres d'Atenció i Informació de la Seguretat Social (CAISS) de l'Institut Nacional de la Seguretat Social. Recorde que també pot fer les gestions electrònicament, sense desplaçar-se i en qualsevol moment, amb certificat digital o clau en esta Seu Electrònica o, si no disposa de cap mètode d’identificació, a l’apartat “Sol·licitud i tràmits de prestacions de la Seguretat Social” (https://tramites.seg-social.es/). Així mateix, disposa del telèfon d’informació 901 16 65 65 o ens pot enviar per escrit les seues consultes.

Sobre este tràmit

A qui va adreçat

A tots els ciutadans que vulguen obtindre cita prèvia per a pensions i altres prestacions.

Què permet fer

Obtindre Cita Prèvia per a pensions i altres prestacions.

Si es tracta d'un representant professional, consulte l'apartat "Cal tenir en compte".

Què es necessita per a fer-ho

Completar la informació que el formulari electrònic sol·licite.

Cal tindre en compte

Recorde que, a més de les oficines, el podem atendre a:

  •  

Per emplenar el formulari correctament, cal tindre en compte:

  • Els camps marcats amb * són obligatoris.
  • El formulari per a “Obtindre Cita Prèvia” consta de diversos passos en què es requerixen les dades necessàries per a concertar la cita per a pensions i altres prestacions.
  • Si necessita ajuda per a omplir el formulari, consulte la "Guia per a Obtindre, Consultar o Eliminar Cita Prèvia sense certificat digital" o la "Guia per a Obtindre, Consultar o Eliminar Cita Prèvia amb certificat digital".
  • Abans de sol·licitar una cita, consulte els diferents motius que li oferim i trie el que s'adapte millor a les seues necessitats. Procurarem dedicar-li el temps necessari en la cita concertada per a resoldre tots els seus assumptes.
  • Per a ampliar la informació dels CAISS podrà consultar el directori d'Oficines de la Seguretat Social. Si en el CAISS on vol ser atès no aconseguix cita prèvia, pot concertar la seua visita en un altre centre. En cas de necessitat, es pot personar en qualsevol dels CAISS.

Quan ho sol·liciten representants professionals (Gestories, Advocats, Graduats Socials, etc.), hauran de tenir en compte:

  • Que hi hauran d'accedir amb certificat digital.
  • Que, d'acord amb la Llei de Procediment, hauran d'utilitzar preferentment els serveis electrònics disponibles per a la presentació de sol·licituds i documents.

Pròxims passos

Rebrà un correu electrònic amb les dades de la cita.
Una vegada obtinguda la cita, ha d'anar al centre seleccionat el dia i l'hora indicats.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

L’accés a este servici estarà habilitat només quan s’identifique com a persona física.

Complementary Content
${loading}