Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Baixa de conveni especial per Expedient de Regulació d’Ocupació < Tornar

Aquest servei permet a l’empresa sol·licitar la baixa en el conveni especial ERO que tingui subscrit al seu càrrec, per Registre electrònic, mitjançant l’emplenament del formulari electrònic (que substitueix el model TA.0040-ERO). Així mateix, aquest servei permet al treballador sol·licitar la baixa en el conveni especial ERO que tingui subscrit al seu càrrec, per Registre electrònic, mitjançant l’emplenament del formulari electrònic (que substitueix el model TA.0040-ERO), sempre que el procediment d’acomiadament col·lectiu hagi estat aprovat amb posterioritat al 9 d’abril de 2019. A més, a través d’aquest servei, tant l’empresa com el treballador poden sol·licitar la renúncia a l’increment voluntari de la base de cotització del conveni especial ERO subscrit (Clàusula Addicional a càrrec de l’empresa o del treballador).

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

  • Empreses que tenen subscrit un conveni especial ERO.
  • Treballadors amb 61/63 anys que són subscriptors d’un conveni especial ERO, al seu càrrec.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Emplenar els apartats que corresponguin a la seva situació.
  • No requereix adjuntar el Model TA.0040-ERO (PDF).
  • No requereix adjuntar el Model TA.0040-ERO CA (PDF).
  • Annexar documentació.

Cal tenir en compte

L’emplenament d’aquest formulari electrònic substitueix l’actual TA.0040-ERO en format PDF i el model TA.0040-ERO CA.

Si hi accedeix per Cl@ve amb Cl@ve permanent, per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, la validació de l’accés es complementarà amb la tramesa d’un codi via SMS al número de mòbil que hagi facilitat durant l’acte de registre, codi que haurà d’introduir per poder accedir-hi. Per poder signar la comunicació en el registre electrònic es remetrà un altre codi per SMS.

La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 Mb

Propers passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans correctament.

Amb caràcter general, la resolució de la sol·licitud es notificarà per correu postal amb justificant de recepció.

Per consultar les sol·licituds presentades pot accedir al servei:

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

L’accés a aquest servei estarà habilitat només quan s’identifiqui com a persona física o entitat

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}