Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Aportar documentació a un expedient d’impugnació ja iniciat davant la TGSS < Tornar

Aquest servei permet aportar documentació o contestar requeriments d’un expedient d’impugnació ja iniciat davant la TGSS.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Persones físiques o jurídiques que tinguin presentat un recurs o reclamació, en el seu propi nom o en el d’una altra persona física o jurídica, davant de  la Tresoreria General de la Seguretat Social i vulguin aportar dades o documentació a l’expedient.

Què permet fer

  • Aportar documentació a un expedient d’impugnació ja iniciat davant la TGSS.  

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 MB.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per consultar les sol·licituds presentades pot accedir al servei:

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}