Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Achegar documentación a un expediente de impugnación xa iniciado ante a TGSS < Volver

Este servizo permite achegar documentación ou contestar requirimentos dun expediente de impugnación ante a TGSS xa iniciado.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

Persoas físicas ou xurídicas que teñan presentado un recurso ou reclamación, no seu propio nome ou no doutra persoa física ou xurídica, ante  a Tesouraría Xeral da Seguridade Social e queiran achegar datos ou documentación ao expediente.

Que permite realizar

  • Achegar documentación a un expediente de impugnación xa iniciado ante a TGSS.  

Hai que ter en conta

Se accede con Usuario + Contrasinal (Cl@ve permanente), para garantir maior nivel de seguridade, enviaráselle un código vía SMS ao número de móbil que declarase durante o acto do rexistro, código que deberá introducir para poder asinar a comunicación no rexistro electrónico.

O tamaño total da documentación que se vai anexar non deberá superar os 10 Mb.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, se é o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizar a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

Para consultar as solicitudes presentadas pode acceder ao servizo:

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}