Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Este servizo permite achegar documentación ou contestar requirimentos dun expediente de impugnación ante a TGSS xa iniciado.
Persoas físicas ou xurídicas que teñan presentado un recurso ou reclamación, no seu propio nome ou no doutra persoa física ou xurídica, ante a Tesouraría Xeral da Seguridade Social e queiran achegar datos ou documentación ao expediente.
Se accede con Usuario + Contrasinal (Cl@ve permanente), para garantir maior nivel de seguridade, enviaráselle un código vía SMS ao número de móbil que declarase durante o acto do rexistro, código que deberá introducir para poder asinar a comunicación no rexistro electrónico.
O tamaño total da documentación que se vai anexar non deberá superar os 10 Mb.
Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.
Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, se é o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizar a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.
Para consultar as solicitudes presentadas pode acceder ao servizo:
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
O acceso a este servizo estará habilitado unicamente cando se identifique como persoa física ou entidade