Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Modificació de dades bancàries i domicili del pensionista (REM) < Tornar

A través d’aquest servei podeu sol·licitar en nom propi o en representació d’una altra persona, per Registre electrònic, la modificació de dades bancàries per al cobrament de pensió o del domicili del titular de la pensió (exclusivament per a pensionistes).

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A pensionistes del Règim Especial del Mar.

Què permet fer

  • Fer una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar un model de sol·licitud.

Què cal per fer-ho

  • Emplenar i annexar el model de sol·licitud.
  • Disposar d'un programari que permeti emplenar i guardar la sol·licitud per annexar-la després.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat, se us enviarà un codi SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

Heu d’indicar el BIC (Codi Internacional del Banc) i també el número d’IBAN, que és l’equivalent al vostre número de compte corrent. Ho podeu trobar a tots els rebuts i comunicacions que us envia l'entitat bancària actualment.

Si residiu a l'estranger i voleu rebre allà el pagament, ens heu d'aportar totes les dades de la vostra entitat bancària en aquell país mitjançant els codis internacionals corresponents.

La Direcció Provincial de l'Institut Social de la Marina corresponent us sol·licitarà els originals dels documents que siguin necessaris.

Per actuar en nom d’un tercer haurà de tenir un apoderament inscrit al Registre Electrònic d’Apoderaments que li permeti realitzar aquest tràmit. Si manca d’apoderament vigent en l’esmentat registre, haurà d’acreditar la representació annexant el model normalitzat de representació que pot descarregar-se per al seu emplenament en l’apartat “documentació adjunta”, o bé adjuntar qualsevol altre document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la mateixa.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.



Informació complementària Passarel·la Digital Única Europea
Accés a la plataforma de valoració

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

L’accés a aquest servei estarà habilitat només quan s’identifiqui com a persona física o entitat

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}