Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Presentació d'altres escrits, sol·licituds i comunicacions (Tresoreria General de la Seguretat Social) < Tornar

Cerrar

AVÍS IMPORTANT

L’Autoritzat RED ha de presentar les sol·licituds de les empreses, treballadors autònoms i ocupadors de llar que tingui assignats a través del Sistema RED, excepte les sol·licituds d’ajornaments de les cotitzacions a la Seguretat Social o la presentació de documentació relativa a les sol·licituds esmentades, que s’haurà de realitzar exclusivament  en el registre electrònic de la Seguretat Social a través del  servei d’Ajornament en el pagament de deutes a la Seguretat Social” o “Aportació de nova documentació, seguiment i consulta de sol·licituds presentades per Registre dirigides a la Tresoreria General de la Seguretat Social, respectivament. Fora d’aquests supòsits no es tramitaran les sol·licituds que presenti l’Autoritzat per un canal diferent del Sistema RED.


Aquest servei permet presentar per registre electrònic, en nom propi o en representació d’una altra persona, escrits, sol·licituds o comunicacions adreçats a la Tresoreria General de la Seguretat Social, la presentació dels quals no es prevegi en un servei específic de la Seu Electrònica de la Seguretat Social, sempre que es trobin dins de les categories i els assumptes que es recullen al formulari.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Als qui, en nom propi o en representació d’una altra persona, vulguin presentar per registre electrònic escrits, sol·licituds o comunicacions adreçats a la Tresoreria General de la Seguretat Social  la presentació dels quals no es prevegi en un servei específic de la Seu Electrònica de la Seguretat Social, sempre que es trobin dins de les categories i els assumptes que es recullen en el formulari.

Què permet fer

  • Annexar documentació adreçada a la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Què cal per fer-ho

  • Annexar la documentació que es vulgui enviar.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La província de tràmit indica la Direcció Provincial de la Tresoreria General de la Seguretat Social a la qual voleu adreçar la documentació.

La sessió de connexió està limitada temporalment; per tant, si la sessió caduca mentre empleneu la sol·licitud, l’haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions que tingueu pendents de fer.

La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 MB.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF. Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per consultar les sol·licituds presentades pot accedir al servei:

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}