Valore esta pàgina
Valore este contingut

Contenido principal

Activació d'usuari < Tornar

A través d'este servici, el ciutadà que dispose de codi d'activació pot crear la seua pròpia contrasenya i activar el seu usuari.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Tots els ciutadans que vullguen accedir als servicis electrònics disponibles mitjançant el tipus d'autenticació de Cl@ve permanent (usuari i contrasenya).

Què permet fer

Mitjançant este servici el ciutadà pot activar el seu usuari de Cl@ve Permanent i crear la seua pròpia contrasenya d'accés.

Què es necessita per a fer-ho

Per a l'activació de l'usuari de Cl@ve Permanent cal accedir al servici d'Activació d'usuari, on se sol·licitarà que s'introduïsca l'usuari (DNI o NIE), l'adreça electrònica (com a dada addicional de contrast) i el codi d'activació que es va subministrar en l'acte de registre. Per a aportar més seguretat al procés, també es fa una pregunta senzilla de comprovació del fet que s'està tractant amb una persona física (captcha).

Si les dades són correctes, el sistema enviarà a l'usuari un SMS amb un codi numèric d'un sol ús (One Time Password, OTP) que haurà de teclejar en el camp del formulari corresponent. Si és correcte, el sistema permetrà establir la contrasenya que es preferisca, sempre que complisca unes característiques mínimes de seguretat. Esta contrasenya serà la que s'haurà d'utilitzar, d'ara endavant, cada vegada que un servici d'administració electrònica la sol·licite.

Cal tindre en compte

Tots els camps marcats amb (*) són obligatoris.

La contrasenya ha de complir una sèrie de condicions mínimes:

  • No pot contindre nom, cognoms o DNI.
  • La longitud mínima és de 8 caràcters i pot tindre tots els caràcters que siguen necessaris.
  • Si la contrasenya conté menys de 16 caràcters, ha de complir, com a mínim, 3 de les 4 condicions següents: Tindre almenys una lletra majúscula, tindre almenys una lletra minúscula, tindre almenys un dígit o tindre almenys un dels caràcters següents: ¡!$€%&@/\\()=?¿*[];,:._-+<>

Si s'introduïx erròniament el codi d'activació més de 5 vegades, el sistema informarà d'això i a continuació el bloquejarà. En este cas, serà necessari generar un codi d'activació nou presencialment a qualsevol oficina de registre o telemàticament amb certificat electrònic.

Si s'introduïx malament el codi OTP més de 3 vegades, s'avisarà d'això i s'haurà de tornar a començar des del principi el servici d'Activació d'usuari.

Si es té qualsevol problema amb este servici, cal posar-se en contacte amb el 060.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Complementary Content
${loading}