Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Si continua navegant es considera que n'accepta l'ús. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través d'este servici, el ciutadà que dispose de codi d'activació pot crear la seua pròpia contrasenya i activar el seu usuari.
A qui va dirigit
Tots els ciutadans que vullguen accedir als servicis electrònics disponibles mitjançant el tipus d'autenticació de Cl@ve permanent (usuari i contrasenya).
Què permet fer
Mitjançant este servici el ciutadà pot activar el seu usuari de Cl@ve Permanent i crear la seua pròpia contrasenya d'accés.
Què es necessita per a fer-ho
Per a l'activació de l'usuari de Cl@ve Permanent cal accedir al servici d'Activació d'usuari, on se sol·licitarà que s'introduïsca l'usuari (DNI o NIE), l'adreça electrònica (com a dada addicional de contrast) i el codi d'activació que es va subministrar en l'acte de registre. Per a aportar més seguretat al procés, també es fa una pregunta senzilla de comprovació del fet que s'està tractant amb una persona física (captcha).
Si les dades són correctes, el sistema enviarà a l'usuari un SMS amb un codi numèric d'un sol ús (One Time Password, OTP) que haurà de teclejar en el camp del formulari corresponent. Si és correcte, el sistema permetrà establir la contrasenya que es preferisca, sempre que complisca unes característiques mínimes de seguretat. Esta contrasenya serà la que s'haurà d'utilitzar, d'ara endavant, cada vegada que un servici d'administració electrònica la sol·licite.
Cal tindre en compte
Tots els camps marcats amb (*) són obligatoris.
La contrasenya ha de complir una sèrie de condicions mínimes:
Si s'introduïx erròniament el codi d'activació més de 5 vegades, el sistema informarà d'això i a continuació el bloquejarà. En este cas, serà necessari generar un codi d'activació nou presencialment a qualsevol oficina de registre o telemàticament amb certificat electrònic.
Si s'introduïx malament el codi OTP més de 3 vegades, s'avisarà d'això i s'haurà de tornar a començar des del principi el servici d'Activació d'usuari.
Si es té qualsevol problema amb este servici, cal posar-se en contacte amb el 060.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.