Valore esta pàgina
Valore este contingut

Contenido principal

Contestar requeriments o presentar documentació relacionada amb un document rebut de la Seguretat Social < Tornar

Aquest servei permet contestar requeriments o presentar documentació relacionada amb un document rebut de la Seguretat Social.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Persones que han rebut un requeriment o un document de la Seguretat Social perquè aporten documentació.

Què permet fer

Annexar documentació.

Cal tindre en compte

En seleccionar l’organisme es mostraran els tràmits disponibles que hi estan relacionats.

Si hi accedeix per Cl@ve amb Cl@ve permanent, per tal de garantir un nivell de seguretat més alt en este servei, la validació de l’accés es complementarà amb l'enviament d’un codi via SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l’acte de registre; haurà d’introduir eixe codi per a poder accedir-hi. Per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic es remetrà un altre codi per SMS.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 5 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}