Valori aquesta pàgina
Valori aquest contingut

Contenido principal

Contestar requeriments o presentar documentació relacionada amb un document rebut de la Seguretat Social < Tornar

Aquest servei permet contestar requeriments o presentar documentació relacionada amb un document rebut de la Seguretat Social.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Persones que han rebut un requeriment o un document de la Seguretat Social perquè aportin documentació.

Què permet fer

Annexar documentació.

Cal tenir en compte

En seleccionar l’organisme es mostraran els tràmits disponibles que hi estan relacionats.

Si hi accedeix per Cl@ve amb Cl@ve permanent, per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, la validació de l’accés es complementarà amb la tramesa d’un codi via SMS al número de mòbil que hagi facilitat durant l’acte de registre, codi que haurà d’introduir per poder accedir-hi. Per poder signar la comunicació en el registre electrònic es remetrà un altre codi per SMS.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 5 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}