Contenido principal

Dokumentuen osotasuna egiaztatzeko zerbitzua < Itzuli

Autentikotasun Kode Elektronikoekin (CEA kodeak) inprimatutako dokumentuen egiazkotasuna frogatzea.

Izapide honi buruz

Norentzat

Hiritarrak eta orokorrean dokumentua CEArekin inprimatuta duen edozein hartzaile.

Zer egitea ahalbidetzen du

Dokumentuen Zuzentasuna Egiaztatzeko zerbitzuak Gizarte Segurantzak igorri dituen inprimatutako dokumentuen egiazkotasuna frogatzeko mekanismoa ahalbidetzen du, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 39/2015 legeari jarraiki. Gaur egun, besteak beste, jakinarazpen telematikoen hartu-agiriaren ziurtagirirako dago erabilgarri egiaztagiri hori.

Gizarte Segurantzako Egoitza Elektronikoan sartzen diren erabiltzaileei, horrek sortutako eta Autentikotasun Kode Elektronikoetan (CEA kodeak) oinarrituta dauden inprimatutako dokumentuak egiaztatzea ahalbidetzen die.

Zer behar da hori gauzatzeko

Dokumentua CEA kodearekin.

Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.

Zerbitzurako sarbidea

  • Ziurtagiri
    elektronikoak
  • Erabiltzailea +
    Pasahitza
    Erabiltzailea +
    Pasahitza (Cl@ve
    permanente)
  • Cl@ve
  • Ziurtagiririk
    gabe
  • SMS Bidez
Erantsitako dokumentazioa
Erantsitako dokumentazioa
dokumentuaren izena Argitalpen data
Dokumentuen Zuzentasuna Egiaztatzeko Zerbitzuaren erabilera argibideak. (PDF, 1595 Kb) 16/05/2017
Complementary Content
${loading}