Contenido principal

Ajornament en el pagament de deutes a la Seguretat Social < Tornar

Cerrar

COVID-19. Les sol·licituds d’ajornament de les cotitzacions a la Seguretat Social corresponents a les empreses i treballadors autònoms que tinga assignats l’Autoritzat RED s’han de presentar únicament a través d’este servici.


Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, l’ajornament de les quotes o els deutes contrets amb la Seguretat Social.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Persones responsables del pagament del deute contret amb la Seguretat Social que tinguen dificultats transitòries de tresoreria.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Annexar la documentació.

Què es necessita per a fer-ho

  • Omplir les dades sol·licitades en el formulari.
  • Annexar  els documents que s'hi detallen.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

La sol·licitud es podrà presentar en qualsevol moment des que s'inicia el termini reglamentari d'ingrés del deute que es tracte.

El període total d’ajornament no podrà excedir els 5 anys.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.


Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Administració dictarà i notificarà la resolució en el termini de 3 mesos naturals des de la recepció de la sol·licitud.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

Complementary Content
${loading}