Contenido principal

Assegurança Escolar - Emissió de rebut de liquidació de quotes < Tornar

A través d’aquest servei els centres educatius podran obtenir un rebut per liquidar les quotes de l’Assegurança Escolar que permet l’ingrés mitjançant pagament electrònic.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Centres Educatius.

Què permet fer

Obtenir un rebut de liquidació per a l’ingrés de les quotes de l’Assegurança Escolar mitjançant pagament electrònic.

Què es necessita per fer-ho

Certificat digital de persona física o certificat digital de representant (persona jurídica).

L’Identificador (DNI/NIF) del certificat digital amb què s’accedeix ha de coincidir amb l’identificador (DNI/NIF) del Centre Escolar de què es vol obtenir el rebut de liquidació.

Cal tenir en compte

El pagament electrònic és una modalitat d'ingrés que es basa en l'emissió d'un "Rebut de Liquidació de Cotitzacions" que és el resultat del càlcul de les cotitzacions que fa la Tresoreria General de la Seguretat Social. Aquest rebut incorpora una capçalera de dades que permet fer l'ingrés mitjançant diferents canals de pagament (caixers automàtics, banca telefònica o banca a través d'Internet), a més de presencialment a les oficines bancàries.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Manual de serveis electrònics per a la gestió de l'Assegurança Escolar (PDF, 3656 Kb) 11/10/2018
Complementary Content
${loading}