Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Si continua navegant es considera que accepta el seu ús. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través d'aquest servei, el ciutadà que disposi de codi d'activació pot crear la seva pròpia contrasenya i activar el seu usuari.
A qui va adreçat
Tots els ciutadans que vulguin accedir als serveis electrònics disponibles mitjançant el tipus d'autenticació de Cl@ve permanent (usuari i contrasenya).
Què permet fer
Mitjançant aquest servei el ciutadà pot activar el seu usuari de Cl@ve Permanent i crear la seva pròpia contrasenya d'accés.
Què es necessita per fer-ho
Per a l'activació de l'usuari de Cl@ve Permanent cal accedir al servei d'Activació d'usuari on se sol·licitarà que s'introdueixi l'usuari (DNI o NIE), l'adreça electrònica (com a dada addicional de contrast) i el codi d'activació que es va subministrar en l'acte de registre. Per aportar més seguretat al procés, també es fa una pregunta senzilla de comprovació del fet que s'està tractant amb una persona física (captcha).
Si les dades són correctes, el sistema enviarà a l'usuari un SMS amb un codi numèric d'un sol ús (One Time Password, OTP) que haurà de teclejar en el camp del formulari corresponent. Si és correcte, el sistema permetrà establir la contrasenya que es prefereixi, sempre que compleixi unes característiques mínimes de seguretat. Aquesta contrasenya serà la que s'haurà d'utilitzar, d'ara endavant, cada vegada que un servei d'administració electrònica la sol·liciti.
Cal tenir en compte
Tots els camps marcats amb (*) són obligatoris.
La contrasenya ha de complir una sèrie de condicions mínimes:
Si s'introdueix erròniament el codi d'activació més de 5 vegades, el sistema informarà d'això i a contiuació el bloquejarà. En aquest cas, serà necessari generar un codi d'activació nou presencialment en qualsevol oficina de registre o telemàticament amb certificat electrònic.
Si s'introdueix malament el codi OTP més de 3 vegades, s'avisarà d'això i s'haurà de començar de nou des del principi el servei d'Activació d'usuari.
Si es té qualsevol problema amb aquest servei, cal posar-se en contacte amb el 060.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.