Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Se continúa a navegar considérase que acepta o seu uso. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Comprobación de veracidade de documentos impresos con Códigos Electrónicos de Autenticidade (Códigos CEA).
Cidadáns e en xeral a todo receptor que teña un documento impreso con CEA.
O servizo de Verificación de Integridade de Documentos proporciona un mecanismo para comprobar a veracidade dos documentos impresos en papel emitidos pola Seguridade Social, de acordo coa lei 39/2015 de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Actualmente esta verificación está dispoñible entre outros para o certificado de notificación de recibo de notificacións telemáticas.
Permite aos usuarios que acceden á Sede Electrónica da Seguridade Social verificar visualmente documentos impresos, xerados por esta, baseados en Códigos Electrónicos de Autenticidade (Códigos CEA).
Documento con código CEA.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
nome do documento | Data de publicació |
---|---|
Instrucións para a utilización do Servizo de Verificación de Integridade de Documentos (PDF, 1595 Kb) | 16/05/2017 |