Contenido principal

Ajornament per al pagament de deutes a la Seguretat Social < Tornar

Cerrar

COVID-19 Les sol·licituds d’ajornament de les cotitzacions a la Seguretat Social corresponents a les empreses i treballadors autònoms que tingui assignats l’Autoritzat RED s’han de presentar únicament a través d’aquest servei.


Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, l’ajornament de les quotes o els deutes contrets amb la Seguretat Social.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Persones responsables del pagament del deute contret amb la Seguretat Social que tinguin dificultats transitòries de tresoreria.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Annexar la documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Emplenar les dades sol·licitades al formulari.
  • Annexar  els documents que s'hi detallen.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La sol·licitud es pot presentar en qualsevol moment des que s’inicia el termini reglamentari d’ingrés del deute corresponent.

El període total d’ajornament no podrà excedir els 5 anys.

La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.


Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Administració dictarà i notificarà la resolució en el termini de 3 mesos naturals des de la recepció de la sol·licitud.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}